mercoledì, febbraio 14, 2007

Valentinipàeva-eri

Mulle saabub Eestist robinal kysimusi, et kuidas Itaalias sòbrapàeva tàhistatakse.
Vastan siinkohal kòigile kysijatele korraga.

Ma Itaalia kohta yldiselt ei tea (pakun, et valentinipàeval minnakse restorani sòòma nagu kòigi muude pyhade puhul). Nii et siinkohal pògus kirjeldus, kuidas mul valentinipàev mòòdunud on.

Umbes pool tundi pàrast seda kui olin tòòle jòudnud, helistas àhmi tàis Roku ja teatas, et oi tàna on ju valentinipàev ja palju ònne! Me ei jàtnud ootamatult syllelangenud juhust kasutamata - leidsime, et valentinipàeva peab tàhistama! Selle peale Roku delegeeris mulle nii osavalt restoranis laua broneerimise ylesande, et ma siiani ei suuda tuvastada kuidas see juhtus. Helistasin oma lemmikrestorani, aga seal polnud vaba lauda saadaval. Broneerisin yhes teises restoranis laua.

Rohkem pole midagi juhtunud.

Itaalias eksklusiivset meelelahutust otsivatele romantiliselt meelestatud Valentinidele ja Valentiinadele vòin aga soovitada seda kohta www.soloperdue.com.
Nimelt tàna kohviautomaadi juures kolleeg A rààkis mulle, et ta tegi seal oma naisele abieluettepaneku. Kusjuures kogu yritus oli lavastatud nii kavalalt (vàidetavalt A ylemus sai tasuta kutse, aga ei saa ise minna) et naisukesel polnud aimugi A plaanidest seni kuni kohvi serveeriti ning suhkrutoosis sòrmus ootas. Sòrmuse suhkrutoosi saamine oli vàga kaval James B tasemel skeem, aga ma ei viitsi sellest kirjutada praegu.
Mehed, vòtke eeskuju romantikute kòrgliiga esindajalt!

Nessun commento: