mercoledì, febbraio 14, 2007

Kodune toit ja pàriskodu

Eile saabus Eestist humanitaarabi!

Pakk sisaldas Eesti lippu, Mulgi kapsaid ja tapetud kaladest tehtud konserve ja Kitty komme ja minu kòige ever-lemmikumat asja – kondenspiima suhkruga. Kondenspiima on kaks purki. Konservatiivselt hinnates peaks kondenspiima jàtkuma selle nàdala lòpuni.
Aitàh aitàh aitàh KKP-le! Kusjuures poleks elus arvanud, et mul ‘ràim tomatis’ nàgemisest liigutuspisarad silma tulevad :) Ja siis ma tahtsin veel òelda, et kes iganes teist kolmest tuli sellele mòttele, et valida pakiks see punaste roosidega àge karp - no tòesti vàga nummi karp!

Rokule tegi humanitaarabi-saadetis palju nalja. Temas tekitasid konservid ja Mulgi kapsad kahtlust, kui mitte òelda, et lausa vastikustunnet. ‘Kitty’ kooorekompvekke keeldus ta kategooriliselt proovimast - oli veendunud, et see on kassitoit. No ta igatahes naeris sydamest ja kysis, et kas nyyd hakkabki nii olema, et mulle saadetakse Eestist seda imelikku toitu - Itaaliasse, kulinaarsete naudingute mekasse.
Ma polnud kade - teavitasin, et kui tahab minuga abielluda, siis arvestagu, et Eesti konservidest ei pààse. Tàna hommikul ta igatahes veel kinnitas, et tahab kyll minuga abielluda. No me kindluse mòttes kysime teineteiselt iga pàev yle seda asja, sellepàrast ma tean.

Mu vanaemal on kombeks igasugu tàhtpàevadeks postkaarte saata. Ta oli nii armas, et saatis meile Itaaliasse valentinipàevakaardi. See jòudis ka tàpselt eile kohale.

Nyyd on punkris Eesti lipp, yks Tallinna vaatega ja yks Eesti òuntega postkaart sektsioonikapi peal. Pika Hermanni makett on veel puudu, et òige vàliseestlase kodu atmosfààr tekiks.

Eile, pàrast kuudepikkust sekeldamist ja vassimist mida ma ei viitsi siinkohal kirjeldada (òelgem vaid niipalju, et eelleping allkirjastati oktoobri alguses), vormistas Roku tehingu, mille tulemusena meil on nyyd pàriskodu. Pàriskodu asub Francavillas, mere ààres ja puha. Nyyd algab hoogne pòrandakytte ja sauna installeerimine! Pàriskodu on praegu pisut nàrtsinud seisundis ja remontivajav korter, aga me oleme romantikud. Plaanime minna esimesel vabal nàdalavahetusel sinna magama. No umbes nii nagu telkima minnakse metsa, et vòtame òhtul magamiskotid ja vòileivad ja termosega teed kaasa.

3 commenti:

Ruudi ha detto...

OOta veel, kui sa peaksid veel rasedaks jààma, siis làheb asi hoopis karmiks! Siis on AINULT koduse sòògi isu! Ma polnud ammu juba igatsenud sprottide vòi mulgi kapsa jàrele... Ning porgandi pirukaid pole ma kunagi sòònud ( nùùd tegin ise)....

p.s. eelmisele teemale veel lisaks. Kui sind taas kuulda ei vòeta ning kuhgi mujale saadetakse, siis tekita skandaali ja àhvarda "stricia la notizia" vòi "le Iene" programmidega.. see toimib..Meie linna questura muutis kogu oma sùsteemi, pàrast seda kui "stricia la notizia " ùkshommik kohal oli...

Katu ha detto...

Muide Mulgi kapsaste purk on pàris suur. Kui 24.veebruaril kylla tuled, siis vòin jagada seda vààrt kraami sinuga :)

Ruudi ha detto...

Oo, vàga meelitav kutse, kuid 24 sòidan hoopis teises suunas, nimelt Milaanosse, kooli...