venerdì, giugno 15, 2007

Paneme ròhku viigimarjadele

Kàisime eile piazza Navona làhedal hàngimas.

Roomas ei mòòdu kunagi yks òige passegiata (jalutuskàik) ilma, et gelateriast (jààtlast) làbi astuks.
Nii astusimegi gelateriast làbi ja viigimarjahooaja puhul vòtsin viigimarjajààtist. Tàiesti pàdev vàrske viigimarja maitse oli.
See oli ka ainuke koht, kus ma Roomas vàrskest viigimarjasaagist aimu olen saanud. Supermarketites neid kyll pole*.

Enne gelateriat kylastasime restorani mis eesti keeles kannaks vist nime ‘Kuke trahter’ (osteria di gallo).
Tahtsin minna yhte vàidetavalt vàga heasse kalarestorani Ripa tànaval, aga me ei leidnud parkimiskohta enne kui olime juba piazza Navona kylje all.
Jah, elus tuleb ikka paindlik olla, mòtlesin, kui Kuke Trahteris kesk anglosaksi turiste òrrele maandusime.

*supermarketites ei ole = no ma kàisin yksòhtu kymme enne yheksat Panoramas ja seal ei paistnud nàrtsinud petersellihunnikute ja plekiliste virsikute vahel vàrskeid viigimarju olevat.

2 commenti:

Reede ha detto...

Kas Sa oma kaunist sõnaseadmiskunsti Gigantses Telekomifirmas töötades ka kuidagi kasutada saad? Ma mõtlen, et Sa võiks sellega peale meie lõbustamise ka näiteks raha teenida.
Mulle tundub, et hakkangi ameeriklaseks muutuma, mõtlen ainult raha peale. Siinkohal on mul häbi. Aga mis ma teha saan, njuujorgis vedeleb raha maas. Alles eile leidsin Manhattanilt 20 senti ja üleeile 22 senti. Oma kodukohast Queensist leian tavaliselt siiski vähem, üks kuni kaks senti päevas ja vahel ei viitsi neidki üles korjata. Manhattanil elavad rikkamad inimesed,nemad pillavad tiba rohkem :)

Katu ha detto...

Noh, kui Roomat ja NYd kòrvutada, siis vist seis on kyll selline, et siin Roomas peab hakkama tòesti raha teenimise peale mòtlema, sest tànavatel peale prahi suurt midagi ei vedele :)

Samuti ei kasva Itaalias raha puude otsas, mis mulle suurt pahameelt valmistab, sest olen osav puude otsas ronija.

Kyll aga olen eri riikide rahatàhti tihti leidnud oma kàekottide pisikestest taskutest. Nii et see on yks làbiproovitud rahateenimise viise, mida ma tunnen.

Aga kuidas sònaseadmiskunstiga raha teenida, on pàeva kysimus.

Kui ma paneks oma kontonumbri siia yles, kas siis kòik kannaks mulle pappi?

Kurvastusega olen màrganud, et siin Gigantses Telekomifirmas eriti kòrgelt mu eesti keele oskust ei hinnata. Absoluutselt avastamata talent.. no tàitsa kapis kohe. Vòi sahtlis, kuidas vòtta.