giovedì, maggio 24, 2007

When in Rome..

Praegu vòib juba sellesuvise Itaalia naistemoe trendide kohta jàreldusi tegema hakata.

Nàiteks kindel on see, et pàdev itaallanna ei ilmu kontorisse, kui tal puuduvad linasest materjalist erksavàrviline pykskostyym ja poolikut hernekauna meenutavad kingad.
Vàhemalt selline mulje jààb, kui tòò juures ringi vaadata.
Kahjuks mu vaatevàli praegu ainult kontoriga piirdubki, sest hommikuti tòòle minnes ma veel magan ja òhtul tòòlt koju minnes pole enam kedagi òieti tànavate peal.

Ja siis ma olen veel tàhele pannud, et ymmarguse ninaga kingade mood nàib olevat Roomast mòòdunud jàlge jàtmata.
Kòigil naistel on nii terava ninaga kingad jalas, et vòiks kasvòi siga veristada nendega.

Ka kauboisaapad ei jàà iial yksi koju konutama, isegi kui on 35 kraadi sooja òues. Ainult et kui talvised kauboisaapad olid pruunid, siis suvised on rohkem nagu valged ja beezhid.
No ma ei tea. Mis trikk on nende kauboisaabastega?

Saksa programeerijad on hakanud cappuccino asemel cafè macchiatot jooma, kommenteerides ise, et ‘when in rome, do as romans do’. Yldse nad on pàris humoorikad tegelased, olen ma tàhele pannud neid lòunapauside ajal kantseldades. Nad ei tea Euroopast òieti midagi, sest alles paar kuud tagasi saadeti nad Lòuna-Indiast Saksamaale tòòle.
Ega ma ka Indiast palju ei tea. Tàna ma sain Saksa programeerijate kàest teada, et moslemid sòòvad Indias kaameleid mingi moslemite pyha ajal. Aga see, et Itaalias hobuseid syyakse, tuli neile paraja yllatusena, sest Indias on hobuste sòòmine seadusega keelatud. Kriketist rààkides làksid meestel silmad sàrama ja nad pritsisid hoogsalt erinevate kriketistaaride nimesid, kes neile meeldivad. Indias olla nii, et kui kriketivòistlused kàivad, siis kòik elavad kaasa, umbes nagu Eestis siis, kui Kiku ja Veerpalu suusatavad. Kui aga India vs Pakistan kriket toimub, siis olla kogu India populatsioon jube àrevil, sest ykskòik kellele, aga Pakistanile ei tohi kyll kaotada.

Nessun commento: