giovedì, maggio 03, 2007

Voh!

Mul tuli praegu pàhe hea mòte, kuidas pràktikal dzòuki teha.

Tuleb helistada òhtul hilja ja òelda, et projektijuht kàskis homme kòigil klienti minna. Aga mitte sinna, kus me tàna olime, vaid Naapolisse, Piazza Garibaldi 20. See oleks hea nali minu arust. Pàrast hommikul helistaks ja kysiks, et ega sa ei tea, misasi asub Naapolis aadresil Piazza Garibaldi 20.

Toimiks tòhusalt, sest minu senise kogemuse pòhjal meie tòòkas kollektiivis tàpselt nii teavitataksegi inimesi, et kuhu tòò nad jàrgmiseks viib.

Muide tàna olen logorroid, sest mitte halligi pole teha antud.
Ma igaks juhuks ei làhe tòòd kysima ka.
Mingi koosolek algab kell kuus. Kardan halvimat. Ei tea, millal òhtul koju saab.

Huvitav, misasi asub Naapolis Piazza Garibaldi 20?
Vòtan endale ylesandeks enne koosolekut see vàlja selgitada.

1 commento:

Katu ha detto...

Vahi nalja, stazione centrale ferrovia asub Naapolis piazza Garibaldil.
See stazione centrale on nagu Tallinnas Balti jaam.