lunedì, gennaio 18, 2010

Mispàrast nad sedasi teevad?

Tàna hommikul vòttis ETV hommikuprogrammis sòna Urmas Paet.

Vàga kompetentne noor mees ja puha, aga ma kohe kuidagi ei saanud yle sellest kakavàrvi pruunist pintsakust ja ebamààrasest kollakasrohelisest sàrgist. Kòige tipuks imetabaselt lontis roheline lips.
No nutt tuleb peale. Kas tòesti mitte keegi ei ytle ministrile, eriti vàlisministrile, kuidas tòòl viisakalt riietuda? Vaene Urmas nàgi vàlja justkui oleks esimest korda elus ylikonna selga pannud, olles ostnud kònealuse eksemplari eelmise pàeva òhtul kell 22.45 Kristiine Keskuse Prismast, kus kakavàrvi ylikonnad end muruniidukite ja Hiinas tehtud toidunòude vahele hàbelikult peidavad. Oh kui piinlik.

Juhul, kui Urmas seda lugema peaks, siis ma annaks siinkohal kiirelt nòu - kahtluse korral sobivad tumehall ylikond, valge sàrk ja mingi sinist tooni lips enamiku ylikonna kandmist eeldavate olukordadega ning klapivad ka su naha, silmade ja juuste tooniga.

5 commenti:

Anonimo ha detto...

ma olen täitsa nõus ja kannatan ise ka, sest alati kui olen Itaaliast Eestisse käimas on mul valus vaadata siinseid poliitikuid, programmijuhte, ilmatüdrukuid jne. Ometi tundub, et tehakse tööd sel suunal kui lugeda, kes kõik ja kui palju stilistikat teeb. Aga ega eriti piiksuda julge, sest siin on niiiiiiiiiiiiiii palju kodanikke, kes peavad oluliseks nö. sisemisi väärtusi ja nii ongi, et visatakse mustas viigipüksis jalg üle põlve, valge sokk elagantselt püksiserva alt piilumas ;) ja siis veel sokk ja sandaal aga see on pikk teema...

Katu ha detto...

Alati kui keegi riietuse ebaolulisusest ja sisemisest ilust heietama hakkab, tahaks vastata Mark Twaini sònadega:"Clothes make the man. Naked people have little or no influence on society".

Anonimo ha detto...

tänan, seda tsitaati polnud ma kuulnudki ;)

Karmen ha detto...

Nõustun, et riided annavad meist ja meie suhtumisest maailma esmase sõnumi ning pilt Eestis on kurb :).
Chanelil on ka legendaarne lause: "Halvasti riietatud naise puhul mäletavad inimesed tema riideid, hästi riietatud naise puhul mäletavad nad naist".
Antud hetkel mäletame küll mehe riideid.

notsu ha detto...

Meenus, et Archie Goodwin väitis, et valge särgiga läheb ta ainult matustele, nii et nüüd ma ei teagi enam kohe, kuidas nende särgivärvidega õieti on. Või on valge särk neile, kes nagunii värvi valida ei oskaks?