lunedì, gennaio 25, 2010

Kliendilojaalsusest

Kas teil on kunagi juhtunud, et lennujaama baaris kassapidaja kysib:"Kas sa tòòtad siin?". Kusjuures sinatades, mitte teietades. Mul tàna juhtus! Vaadake, milleni viib kaks korda nàdalas lennukiga lendamine!
Tànane vahejuhtum on paslik teemaarendus peale eile nàhtud filmi 'Up In The Air' , kus George Clooney màngib obsessiivselt lennumiile koguvat konsultanti.
Tegelikult ma pisut kadestasin George'i, sest tànu platinum client programmidele oli tal filmis juurdepààs igasugu lounge'desse, kòikjal eelisjàrjekorrad ning teenindajad kiirgasid teda nàhes siirast ròòmu.
Ma pole kunagi viitsinud kliendikaartidega jànnata ja nii olengi kòik need neetud esmaspàeva hommikud ja reede òhtud metall-istmete peal kygelenud, lennujaamas drinkide ja ajalehtede eest ise maksnud ning kòik jàrjekorrad kannatlikult àra seisnud.
Ykskord ma tegin endale AirOne kliendikaardi. Pàris palju punkte sai kogutud, aga enne seda, kui ma lounge vààriliseks kvalifitseerusin ostis Alitalia AirOne'i àra, lojaalsusprogram tyhistati ja mu kogutud miilid hahtusid òhku justkui mu kadunud vanaisa vene rublad rahareformi aegu.
Kyll aga bondisin ma filmis nàhtud kohvrite pakkimise systeemiga. Mul oli ka vahepeal sekundipealt timmitud systeem, et mis asjad ja mis jàrjekorras turvakontrollis lindile panna ning peale aastatepikkust harjutamist vòin nyyd kahenàdalasele reisile vabalt minna kaheksakilose kàsipagasiga. Nyyd ongi hasart sees, et iga kord uuesti reisile minnes peab pagas eelmisest reisist vàhem kaaluma. Ma arvan, et see on moodne haigus, mille nimi on pagasi-anoreksia.

4 commenti:

patsifist ha detto...

Hissand, kaheksa kilo ja kaks nädalat!!! Ma lähen pikale nädalivahele kaheksa kiloga:)))
No vbla kui kuskile Brasiiljasse minna kaheks nädalaks lebama biitsile ja kaasa võtta aint pikiine ja osta koha pealt paarid havaianased, siis äkki punnitaks välja selle kaheksa kilo, a muidu - NEVER! Niet respect:))

Katu ha detto...

Tànan :) Tegelikult see vàheste asjadega reisimine vàga keeruline ei ole.
Tavaliselt on mul reisil kaasas 2 paari pykse, 2 jakki-kampsunit, 2paari jalanòusid ja max 5 t-sàrki vòi toppi, sest viimaseid saab alati pesta. Reisimise ajaks panen pykstest-jakist-kingadest-raskemad selga ja kergemad kohvrisse. Ujumisasjad vòtan tavaliselt ka kaasa, aga need kaaluvad ainult ca 500 gr. Mis vedelikke puudutab, siis kogemus on òpetanud, et reisil piisab, kui on kaasas yks niisutav kreem, hambapasta, sampoon, palsam, higipulk ja parfyym.
Arvuti ja lugemisvara panen kàekotti, sest kàekotte ei kaaluta. Sama kàib ripsmetusi-huulepulga kohta ja ongi kohver pakitud!

patsifist ha detto...

Aitäh spikri eest! Järgmine kord otsin selle välja, kui kuskile minema akkan. Mul on kõige suurem porbleem jalanõudega, tahaks ikka rohkem kaasa võtta... Ja kaheks nädalaks tahaks nt käekotte ka rohkem kui üks (hissand, mis peibejutt:)

Katu ha detto...

jajah, kingad ja kàekott peavad sobima:)
aga kui vòtta kaasa kaks paari sarnastes toonides kingi, nii et mòlemad sobivad yhe kàekotiga kokku?