giovedì, dicembre 07, 2006

Esimene tòònàdal làbi!

Ma olen nyyd nàdal aega tòòl olnud. Tàna sain isikliku arvuti. Ilus hiir on, saab hoida sametkotikeses ja puha. Meile tehti koolitus selle kohta, kuidas arvuti taga istuda ja et uksed peavad avanema sissepoole, mitte vàljapoole.

Teisipàevast kuni tànaseni kylastasin klienti. Klient asub metsa ja màgede keskel, Mòttetus Màgilinnas. Selles linnas on neli tehast ja kòik inimesed tòòtavad nendes neljas tehases vòi siis hotellides, kus elavad nende tehaste vàliskylalised ja konsultandid. Elame hotellis "Roos". Hotell "Roos" on abiks, sest on ilusam kui Rooma punker. Me nimelt vàrvisime punkris kòik seinad valgeks, aga kuna me eriti hàsti vàrvida ei oska, sai tulemus tiba ebayhtlane. A muidu on parem kui pruun.

Minu ylemus Michelangelo on sònakehv mees. Selline tàpne ja tàhelepanelik. Teised rààkisid, et kui teised projektijuhid kihutavad òhtul kliendi juurest minema, siis tema on selline, et vaatab enne lahkumist jàrele, ega mòni analyytik pole maha jàànud, keda oleks vaja àra transportida. Ta òpetab mulle itaalia keelt ja parandab mu vigaseid emaile kannatlikult. Eile kui hotelli poole sòitsime, kysisin, mis ta Berlusconist arvab. Selle peale ta plahvatas, hakkas roppe sònu kasutama ja ma kartsin, et teeb avarii! Edaspidi rààgime eelkòige tòòasjadest ja toiduretseptidest :) Muide itaalia mehed kòik rààgivad ràigelt pàdevalt toiduretseptidest!

Kui kysite, et miks esimene tòònàdal juba neljapàeval làbi sai, siis nii vastangi - homme on Itaalias vaba pàev seoses sellega, et neitsi Maaria niiòelda skooris.

4 commenti:

Anonimo ha detto...

et mismõttes skooris?
et leidis peika, sai tanu alla või käima peale (või kuidasiganes neid perepunumise etappe siis kutsuti)?
arvasin siiani, et olen anatoomias ja piiblis tugev ning oskan kümne piires arvutada ning nende kolme skilli koondamisel eeldan, et kui jeesukese valmimiseks kulus traditsiooniline 40 nädalat, siis on tegemist ühega ülaltoodud romantilise sündmusega, millel erinevalt vaimudega käima peale saamisest, on kaks reaalselt eksisteerivat osapoolt. ja miks sel juhul on tegija ainult NM, mitte ntx ka üks puusepp?
et kogu see itaalia elu on suur müsteerium aga igaks puhuks hoia sinagi vaimudega ja muude supernaturaalsete tegelastega saastatud kohtadest eemale.

Katu ha detto...

Einoh, ma kysisin kohalikelt, et mismòttes. Nad vastasid, et 8.dec tàhistatakse seda, kui NM-le ingel ilmus. Minu kesise arusaama kohaselt sai ta ingli ilmumise hetkel kàima peale, mis tàhendab, et ta oli sisuliselt ainult 3 nàdalat rase. Vòi siis aasta ja kolm nàdalat. Igatahes ma kysisin kohalikelt, et kuidas sai NM 3 nàdalat rase olla ja kohalikud arvasid mòtlikult, et nad pole kunagi selle peale nii mòelnud, aga et vist jàrelikult oli kyll 3 nàdalat. Manòòvrite kàigus sekkus Roku ema ja ytles, et 8.detsember on symboolne NM kàima peale saamise tàhistamise pàev ja ei tàhista mingit konkreetset momenti.

Alemana ha detto...

Aga vanasti oli teine kalender ka. Vahel öeldakse sulgudes - vana aja kalendri järgi. Well...vaevalt, et see nüüd 8 kuu raames erineb muidugi

Katu ha detto...

Irw... vahest vanasti olid pàevad pikemad?