martedì, maggio 18, 2010

London pàev 1

Kui eelmine Londoniskàik oli nii stelle kui stalle, siis hetkel vòib esimese Londonipàeva lòpetuseks òelda, et pàris hàsti on veel. Olen endiselt vàga ettevaatlik ja igasugu ootamatusteks valmistunud.

Ja siis tahtsin veel òelda, et Londonis tàhendab neljatàrnihotelli Single Deluxe Room tillukest laste nukumaja suurust kambrit pàkapikuvoodikesega akna all (mis pagana pàrast nad alati voodi akna alla panevad?!). Mul vedas tàiega! Single Delux toas toas vedelesid Pàkapiku riided ja muud isiklikud esemed ning lohutuseks anti mulle Double Deluxe Room - nukumaja suurune kambrikene normaalse inimese voodiga akna all.


Londoni veinimess algas ka pàris huvitavalt. Nàgin oma silmaga àra kuulsa veinikirjaniku Jancis Robinsoni, kes pidi konverentsil rààkima sotsiaalsest turundusest, aga teatas kohe alguses, et ta ei tea neist internetiasjadest halligi ning ylejàànud aja promos osalejatele oma kodulehekylge. Eks see oli ilmselt sotsiaalne turundus konkreetse kaasuse pòhjal.
Kokkuvòtlikud jàreldused esimesest pàevast: veinitòòstus on tàiega strukturaalses kriisis, professionaalsed veinikriitikud on ajast ja arust (veinikriitikud ise ytlesid seda kusjuures) ja ainult Twitter vòib meid kòiki pààsta.

6 commenti:

tihane ha detto...

Meil mehega seisab varsti ees 3 ööd easyhoteli small toas, ma juba ootan huviga. see londoni tubade väiksus ja sarnasus pigem riidekapiga on ikka legendaarne :-)

patsifist ha detto...

Ojaa, Londoni otellid on ju klass omaette! Me näiteks ei mahtund ästi dushinurka ära, pesemine oli paras akrobaatika:)

Unknown ha detto...

ja lisaks on nad üllatunud kui lähed nurisema, et 4. korrusele sooja vett ei jõua.

Katu ha detto...

Jeerum, Tihane, sa broneerisid Small toa? No ma siin mòtlen, et kui single deluxe on sama suur kui mul kodus kylaliste vannituba, siis milline see small veel olema peaks. Eksju sa pàrast kirjutad ja ytled?

@Anu: kas nad ytlesid sulle seal, et kylma vee duss ongi vereringele kasulikum?

Unknown ha detto...

Ma ei mäleta, aga igatahes ümber meid koliti. Tulemuseks see, et saime kasutada koridoris asuvat ühisdushiruumi, kuhu sooja vett ikka nirises. A sellest ma ei hakka rääkimagi, kui palju lund öösel aknavahelt sisse sadas...

Katu ha detto...

Just-just! Ja kindlasti oli voodi tàpselt akna alla pandud, nii et lumi tuiskas sul teki alla. Eksju?