lunedì, ottobre 22, 2007

tàhtpàevad ja asjad




Ooo, mul on nyyd uus obsessioon - hakkasin google analyticsi abiga blogi kylastatavust jàlgima.
Nyyd ma olen nagu Karlsson katuselt, kes Vàikevenna kirsikivi regulaarselt potist vàlja kaevas, et vaadata, kuidas kirsikivist puu kasvab.

Siinkohal tervitused ja òhusuudlused kòigile lugejale Eestis, Itaalias, Ameerika Yhendriikides, Rootsis, Saksamaal, Belgias, Inglismaal, Luxemburgis (tohoh… Luxemburgis?), Rumeenias ja Làtis.

Ja kui juba tervitamiseks làks, tahaksin tànada kòiki, kes mu blogi esimese eluaasta jooksul (otse loomulikult unustasin ma tàiesti kahetsusvààrsel kombel blogi synnipàeva, milleks on 3.oktoober ja mis viitab sellele, et mu blogi on kaalude tàhtkujust) siin toetust ja kiidusònu on jaganud ning muidugi ka neid, kes pole midagi òelnud, aga lihtsalt vaikselt loevad. Nyyd tànu google analyticsile ma nàen teid!

Mis igasuguseid tàhtpàevi puudutab, siis mul saab 4.novembril tàis yks aasta Itaalias elamisest, 4.november mòistagi viitab sellele, et mu elu Itaalias on skorpioni tàhtkujust.

4.novembri puhul tulevad mulle kylla kolm meedikut Soomest. Kahtlane.

7 commenti:

urulohe ha detto...

Luksemburg lehvitab vastu:)

Tõnn ha detto...

Kui ainult Google Readeriga Sinu tegemisi vaadata, siis ilmselt Google Analytics ei näita Sulle, et keegi ka Tai maalt hoiab Sul silma peal... ;)

Katu ha detto...

Hei Tuulemari, lehvitused Luksemburgi!

oo.. Lulu, ma kàisin just google analyticsis ja ongi yks visiit Taimaalt!

Kes on Google Reader?

Oudekki ha detto...

Katu, ole ettevaatlik, minu Eesti IP kohta arvab seesinane asi, et see asub Belgias ja minu siinne IP ei ole Romas, vaid ikk Reggio Emilias :P

Reede ha detto...

Sind loetakse Argentiinas ka, juhul kui Sa seda veel märganud pole http://blog.ee/liisu/2007/10/17/paike/
Ja lehva-lehva aastapäevade puhul Ühendriikidest!

Anonimo ha detto...

tervisi Eestist, ka anonüümselt austajalt! on tore lugemine, õnne aastapäevaks ja pikka jätkumist!

Anonimo ha detto...

See blogi on mulle peamiseks allikaks tegemaks ettevalmistusi järgmisel aastal ajutiselt Itaaliasse kolimiseks;) Mitte kusagilt mujalt ei saa nii mitmekülgset, üksikasjalist ja nauditavalt esitatud informatsiooni Itaalias-toimuva kohta. Aeg-ajalt viin kurssi ka oma Itaalias elavaid Eesti sõpru... Pikka iga blogile!