giovedì, febbraio 18, 2010

Tàna olen pisut kuri

Hissand milline sovinistlik postitus - keegi eesti spordipede arutleb eesti ja làti naiste jalgevahe yle! Ma olen hàmmeldusest sònatu siin praegu. Kusjuures keegi teine sovinistlik siga on seal kommenteerinud, et annab 10 punkti artikli eest. Kas eesti mehed ongi tànapàeval sellised?

Tàna on mu sovinismiradar eriti tundlik. Lòuna kòrvale Telegiornale't kuulates raevusin mòòdukalt, kui kolmanda uudisena presenteeriti asjaolu, et keegi Maroko immigrant olla Naapolis mingit tòòtuks jàànud Itaalia vanameest aidanud. Itaalias rahvuslikul tasemel àramàrkimist vààriv uudis! Kes oleks kyll oodanud, et Maroko immigrant on vòimeline itaallast aitama! Fakken sovinistid. Uhh...

Eile sommeljee kursusel ujus mulle kylje alla mingi ilase suuga vanamees ja asus mu mobiilinumbrit vàlja pinnima. Mòistagi kysis, et kust ma pàrit olen ja kui ytlesin, et Eestist siis teatas, et "jaaah.... bella gente.. minu restoranis on ka mitmeid inimesi Rumeeniast ja Poolast tòòl ja vàga toredad inimesed, tòesti toredad" WTF, mis kuradi pàrast on alati nii, et kui ma ytlen, et olen Eestist, siis siin òeldakse, et "jaah.. ma tunnen mitmeid toredaid Rumeeniast/Poolast/Albaaniast pàrit kòògitòòlisi/kodude koristajaid/vanainimeste hooldajaid". Andke andeks, aga minge pòrgu kòik!
Vanamehele vastasin leebelt naeratades, et tòòtan turunduskonsultandina. Telefoninumbrit ei andnud. Ja kui ta degusteerimise ajal mingeid oma kommentaare paiskas ja kiitust otsivalt minu poole vaatas, siis vahtisin syvenenult òpetajat ning tegin oma màrkmeid.

Nyyd hakkas parem kohe. Tànan tàhelepanu eest :)

3 commenti:

Oudekki ha detto...

Mhmh, ja Kaarel Tarand arutab, et Eestis on kõik vilets selle pärast, et mehed ei saa piisavalt seksi: http://www.epl.ee/artikkel/488090

Minu kogemus rumeenlane-olekuga: http://tatsutahime.diaryland.com/oktoober07.html#2007-10-26_12:19%20p.m. Aga noh, ega Itaaliast vaadates Poola ja Eesti vahel suurt vahet tõesti pole - ja paraku, ega ka Eestist on omajagu just niisugust badante-tööjõudu.

Aga lõbusam kogemus idaeurooplane olekuga oli see, et kui baarimees kuulis, et ida-euroopa, siis otsustas, et meie ju joome viina teeklaasist ja nii ta selle leti alt haaras ja mulle grappat valama kukkus :D

Kuid see telegiornale uudis mind üldse ei üllata, nad ju teevad sellest ka uudiseid, kuidas NYCis seotakse koertele roosasid lehve kõrva külge või nii... Mis kanali tg see oli? Nende arusaam immigrandisõbralikest uudistest on ikka... kolonialistlik, noh :) Urr.

Katu ha detto...

Jumal kyll.. ja selliseid asju avalikustatakse ajalehes... (Kaarli artiklit pean silmas)

Muide, màletan hàsti su rummenlaseks-oleku-positust. Mul on ka tàpselt samasuguseid vestlusi rohkem ette tulnud kui meenutada viitsin. Kusjuures kui oleks veel ilusad, heas vormis adonised, siis poleks hullugi, aga ikka mingid vanamehed vòi keskealised abielumehed vòi vinnilised konsultandid tòò juurest. Vòehh!

PS! See TG uudis tuli 5nda kanali pealt.

Anonimo ha detto...

See pole võib-olla küll õige koht, kuid ma tahaksin ka tolmu üles tõmmata selle Tarandi artikli koha pealt!

Mina olen korduvalt lugenud mitmesugustest erinevatest allikatest, et Eestis vähem mehi kui naisi. Andmeid on erinevaid, olen kuulnud nii seda, et 100 000 naist on rohkem kui mees, kui seda, et iga 147 naise kohta on 100meest.
Näited:
- http://www.postimees.ee/160105/lisad/arter/155155_1.php
-http://www.delfi.ee/news/paevauudised/eesti/eestis-napib-mehi.d?id=9554954

Ei tea, kus elevandiluust tornis hr Tarand elab?

Mir