mercoledì, febbraio 17, 2010

Saame tuttavaks - Helmut Rebane!

Mul on taaskord uus auto - VW Fox.
Uue neljarattalise sòbra perekonnanimi on mòistagi Rebane ning eesnime jaoks sain inspiratsiooni NY taksojuht Helmutilt filmist "Night on Earth".
Tànaseks oleme Helmutiga juba kolm pàeva tuttavad olnud ja pean ytlema, et ta on ikka tàitsa vanakooli idasakslane. Esiteks autoraadio on selline ulmeline instrument, et kui paneeli eest àra ei vòta, siis raadio ennast vàlja ei lylita. Naljakas. Ma arvasin, et selliseid raadiod enam ei toodetagi. Ning on ilmnenud, et tànapàeval veel tehakse selliseid autosid, mis ei nàita òhutemperatuuri. Teisest kyljest jàllegi ei saa jààda tàhelepanuta, et Helmutil on kokku kuus joogitopsikute hoidjat ning teoreetiliselt peaks selle kokku-lahti kàiva raadio saama iPod-ga yhendada. Sòiduomaduste poolest oskan vaid niipalju kommneteerida, et Erlend Isopistega vòrreldes on Helmut pisut puisem - eriti just pidurdussysteem, tànu millele olen viimased kolm pàeva vàga ettevaatlikult pikivahet hoidnud.

7 commenti:

patsifist ha detto...

Ma ar-ar-arrrrmastan Jarmushit ja eriti vana hiad Night On Earth filmi! Njamma! Õnne Helmuti saabumise puhul teie perre!

Puhvis Kukk ha detto...

On a completely unrelated topic: mina G-le: kuule, maletad, uks eestlanna itaalias? G kortsutab kulmu. Mina: Noh, kelle blogi ma lugesin. G-le midagi meenub. Mina: neil on oma vineyard. G is suitably impressed ja lisab et peaks kulla minema. Mina noogutan teades et It kanti meid niipea ei satu. Ja siis G ytleb et aga telli kast veini. ??? aman et kallis see shipping. G'le meenub et yks me sober omab transpordi firmat Bongo't. Hmmmm.....

Katu ha detto...

Jarmushist rààkides, tahtsingi siinkohal meenutada kuldseid noorusaegu, kui 'Dead Man' oli meie sòprusringkonna kultusfilm. Kui me parasjagu Led Zeppelini vòi Baudelaire'ga ei tegelenud, siis kuulasime kòik Neil Youngi muusikat ja yldse vàga diip oli olla. Teismelise-aastad oli vist mu elu diibim aeg yldse :)
Aga Puhvis Kukele tahtsin kommenteerida Fedexi hinnakirja jàrgi maksab 6 pudeli USAsse transportimine ca 135 eurot. Teisest kyljest jàllegi, oleme siin yhe NY importijaga yhenduses ja kui talle meie veinid meeldivad, siis vast vòin sulle miski NY aadressi anda, kust mòne kuu pàrast meie imetabaseid veine vòib leida.

patsifist ha detto...

Tegelt ongi vist nii, et need Jarmushi-ajad on vaikselt läbi saand. Teismelisena ikka klikkis paremini kuidagi. Paar aastat tagasi Coffee and Cigarettes vilmi vaadates ei tulnd enam seda tunnet nagu... Kui ma ÜDINI aus olen, siis kippus mul mõne dialoogi ajal suisa uni peale...
Aga see mälestus, kuidas ma siinsamas Ungaris vahetusüliõpilasena eiteamitukorda miskistes imelikes kinosaalides Night On Earthi käisin vaatamas, see mälestus on jah DIIP:)

Katu ha detto...

Pole viitsinud uurida, aga huvitav oleks teada ikkagi, kes 'Night on Earth' dialoogid kirjutas. Itaaliat ja Soomet on vàga tabavalt portreteeritud nàiteks.

notsu ha detto...

Benigni olevat enda jutu suuremalt jaolt improviseerinud, räägib IMDB.

Katu ha detto...

Ahhaa! Nyyd siis tean. Olengi mòelnud, et nàiteks need òrnad viited Dantele olid kuidagi.. Benignilikud.