lunedì, febbraio 22, 2010

Spetsiaalselt Puhvis Kukele..

.. riputasin siia yles mòned lemmikumad pildid, mida nàdalavahetusel hiiglaslikust fotoalbumist oma seebikarbiga pildistasin. Nàiteks selle teise pildi kompositsioon meeldib mulle vàga.

On a completely unrelated topic, meie vàikese-aga-nummi veinikoja koduleht on valmis saanud (http://www.vignetiradica.it/).
Kes viitsib, on lahkesti palutud tagasisidet ja lahmivat kriitikat vàljendama, mille ma siis alandlikult tublidele veebimeistritele R-le & Y-le edastan. Muide, tagasiside teemal tahtsin veel òelda, et kes juba vòtab nòuks meie kodulehe kohta kriitikat edastada, siis paluks tagasihoidlikult veebilehitseja parameetrid ka esitada, sest veebilehitseja parameetreid teadmata ei tea R & Y, kustotsast kòpitsema hakata.
Nàdalavahetusel tabasid mind lausa kaks yllatust seoses sellega, et Roku Tòòkas Isa andis teada, et meie veinikoda on Google Streetview's nàhtaval.
Esiteks ma tahaks teada, millal ta arvutit kasutama òppis? Minu arust hàngib ta koidust ehani viinamàgedes vòi veinikoja ehitamise juures. Mina pole teda kunagi arvuti taga nàinud. Ja kust ta teab, et Google Streetview olemas on? Ja kes oleks Google'st oodanud, et nad Itaalia provintsikylasid pildistada vòtavad? Miks ei ole Tallinnat ja Dublinit Streetview's, aga Tollo on tàies ulatuses yles pildistatud?
Muide veinikoja pildid on tehtud umbes juulis-augustis, kui meil kàisid hoogsad ehitustòòd.

15 commenti:

Puhvis Kukk ha detto...

Nagu fxxing Vogue. :)

Katu ha detto...

irwww :)))))

Manjana ha detto...

lahmivat kriitikat. kohe kui lehe lahti tegin. pilt ja tekst on reastatud nii, et vasakule serva jääb tühjus ja kui brauseri aken pole terve ekraani suurune, jääb nähtavale suur osa tühjust vasakul ja pool pilti. parem serv on üldse peidus. Lahendus: vähendada vasakut tühja serva või reastada vasakule.
kammisin lehekülgi ja leidsin tüüpilise vea. kui avada lehekülg, et mida press kirjutab, on seal kirjas, et mitte midagi ei kirjuta. kui midagi ei kirjuta, siis pole nii kaua sellist alalehekülge vaja ka. kui hakkab kirjutama, siis võib sellise lehe ka teha.

nüüd lahmiv feministlik arvustus. leheküljel "kes me oleme" on viie mehe pildid. võimalik, et nii see itaalias käibki, aga mul on eelarvamus ettevõtete osas, kus on Ainult mehed.

Aga muidu on minu arust väga kena kujundusega lehekülg ja kõik on kenasti olemas, mis vaja. pealekauba veel sotsiaalvõrgustikud ja stuff :) (hindasid ma leidnud, mõni hind võiks ka olla).

(kuna arvutustus pidi tegijatele minema, ma siis lahmisin julgemalt)

Katu ha detto...

Manjana, aitàh lahmiva kriitika eest :) Pressi lehekylje suhtes vàga òige kommentaar tegelikult. Vòtsin selle lehe maha.

Mis seda vasakpoolset tyhjust puudutab, siis ka sa viitsid tàpsustada, millist veebilehitsejat sa kasutasid (incl versiooni nr)?

Manjana ha detto...

internet explorer ee 7 vist, igatahes viimane. ja mul on läpakas .. eee keskmise suurusega.

enetimm ha detto...

Kas ei aitaks kogu asja keskele viimine, mis sunniks ükskõik kui laialt lahti oleva brauseri puhul sisu keskele jätmist? (Vaatasin just enda üles pandud lehte, kus see nii on üles seatud: http://estoniancu.com/, aga ma tunnen, et olen üsna amatöör :)

Tegelikult tahtsin öelda, et väga kena koduleht, mis sest et ma pole üldse veini sõber :)

Ja väga armas pruudipilt!!!

Reede ha detto...

Minu arvutis paistab koduleht ilus. Mul on Internet Explorer 8. See koht on naljakas, et kui tahan vaadata, kus minu lähedal teie veinikest osta saaks, siis saan teada veel enne oma asukoha teatamist, et minu lähedal seda veini ei asu :)
Kujundus on just minu maitse, fotod ja värvid.
Pulmapildid on tõeliselt kaunid :)

Unknown ha detto...

Väga hea kodukas:
Maitsekas
Isuäratav
Usaldusväärne
jms

Eriti meeldis, et nii inglise kui ka itaalia keeles oli kodulehekülg võrdselt täidetud (tavaliselt kipub olema ju nii, et ühes keeles kogu info, aga teistes keeles vähendatud info). Eks selles osas tuleb vist Sulle tänulik olla:)

Jõudu ja jaksu teile kõigile sinna!

Katu ha detto...

Heihopsti, kommenteerijad!

Tahtsingi kohe pikemalt vastu kommenteerida.

Esiteks see igav liiv ja tyhi vàli on meil R&Y-ga juba pikalt teemaks olnud. Igatahes vahepeal ma lasin neil kòik vasakule poole sikutada, aga tundub, et ikka jààb pisut tyhjaks. Eile trykikoja-mehed tegid korra meie kodulehe lahti ja neile ilmus ka esiteks tykk tyhja maad ja siis sisu, mis hàbelikult IE parempoolse serva taha peitus. Arvan, et edastan Killukese kommentaari ja vaatame, mis teha annab.

Jah, feministlikku kriitikat on teisteltki (naistelt) tulnud. Me vist mòne aja pàrast tuleme Roku Tòòtu çega kapist vàlja ja paneme enda pildid ka yles. Enne tuleb mòistagi juuksuris ja ilulòikusel jms àra kàia :)

Hindasid ei pannud sellepàrast, sest need sòltuvad igal pool edasimyyja marginaalist ja kohalikest maksudest ja muust taoliselt.

Reede, kommentaar otsingumootori kohta vàga pàdev. Me siin poistega reedest (naljakas!) saati yritame seda imelikku veateadet kuidagi àra saada.

Ja lòpetuseks suured tànud positiivse tagasiside eest. Mulle meeldib, et osadele inimestele kujundus meeldib :)

Anonimo ha detto...

Äärmiselt veenev lehekülg. Äärmiselt. Tükk aega nuputasin kriitikat. Ei nuputanud välja. Vistaga Firefoxis toimib kõik suurepäraselt. Ilmselgelt on tunda (näha ja lugeda) Katu pühendunud kätt. Ma usun, et Itaalia veebimaastikul võite pea uhkelt kuklasse lüüa, sest just sealt pärinevad minu suurimad kohatud katastroofid:) Loodame, et peagi võite sama teha ka Itaalia veinimaastikul!
Lugeja Lõuna-Eestist

Katu ha detto...

nurr-nurr-nurr... :)

Unknown ha detto...

Pulmafotode kohta - ega ta negatiive teile ei andnud? Negatiividelt saaks lihtsa vaevaga sisse skanneerida.
Ja muideks - nii nummist paarist saabki ainult nummisid pulmafotosid :)
(Eesti keele seletav sõnaraamat veel ei tunnista sõna 'nummi', aga no küll ta jõuab.)

Katu ha detto...

Anu, negatiive ei andnud jah. Muide, ma vòtan siin veel làhipàevil end kokku ja saadan sulle nummi yhispildi meist kahest.

Manjana ha detto...

lõika (arvutis, digitaalselt) oma nägu mõnelt pulmapildilt välja ja ongi juuksurite ja asjadega pilt olemas :) ja ilulõikust on ka photoshipiga valutum teha kui päriselt :)

herz ha detto...

väga viis pluss koduleht on. Windows Vista ja IE7, kõik oli kenasti keskel ja tühja maad njetu.