giovedì, maggio 31, 2007

Kui sul tuju hea, siis kàsi kokku lòò

Esiteks olla mu USA viisa imekombel juba valmis!
Eriti sobib mulle teadmine, et viisale pean jàrele minema yhte kohta, kus on kangapood làhedal, kust ma oma varasemate turismireiside kàigus olen imekauneid, aga selle eest roppkalleid kangaid ostnud.

(hmm.. kas 'ppk' vòivad kolmekesi reas olla?)

Teiseks nàib, et vist ei lastud lahti seoses katseaja ebarahuldavate tulemustega, mis tàhendab, et vòin hakata valmistuma ametiyhingufunktsionàri karjààriks.

Spottisin juba vòimalusegi - meil pole siin ametiyhingut. No mul tuligi mòte, et asutaks analyytikute ametiyhingu.

Mingit lòòvat loosungit oleks vaja, stiilis 'kòigi maade analyytikud..'.
Kas kellelgi on mingi geniaalne hea idee, mille ma vòiksin hàbematult varastada oma tulevase ametiyhingu jaoks?

Nessun commento: