mercoledì, marzo 26, 2008

things to do after you've hit 30 - vol 2

1. ebamòistlikult kalli kortsudevastase kreemi hankimine, seejuures ilma sydametunnistusepiinu tundmata

2. endast kaksteist aastat noorema armukese pidamine

3. tòsistel teemadel bluffimine, viidates hàbematult oma ohtrale varasemale kogemusele valdkonnas

4. jàrgnev kehtib ainult nende kohta, kellel lapsi pole. Ma arvan, et kòige kindlam yle-30-nda eluaasta variant ebameeldivast deidist vabanemiseks on heietada et oh olen juba 30 ja nii yksi ja otsin siin hoogsalt tòsiste kavatsustega inimest, kellega laps saada

5. teine idee ebameeldivast deidist vabanemiseks – „màletan, kuidas 15 aastat tagasi…

6. àgedate autode poodides hàngimine. Olen màrganud, et umbes 30-stesse suhtuvad automyyjad kòige abivalmimalt

4 commenti:

Anonimo ha detto...

No aga variatsioon nr 4 teemal kui laps(ed) juba olemas:"Olen alati unistanud 5 (12, 18) lapsest. Teeme ära?"

Kroku.

vahterliina ha detto...

tänapäeva biotehnoloogiliste võimaluste korral ei kõlaks mõte ka mitmikutest (nelikud, kuuikud) halvasti:)

Katu ha detto...

jah, variatsioonid on abiks.

vernanda, ma siin endjuuserina làhtusin seisukohast, et lapsi tehakse valdavalt yhekaupa :)

kroku kommentaari suhtes tekkis mul tàhelepanek, et kui lastega inimene on deidil, siis vòib pàris hàsti toimida ka variatsioon vòtmes 'kasvatan siin yksi oma last/lapsi ja kedagi, kellega seda koormat jagada'. noh ja siis ei tohiks kindlasti mainimata jàtta, et kònealused lapsed karjuvad, situvad, lòhuvad asju, loobivad toitu jne, aga jah et ykspàev on lootust, et neist kasvavad normaalsed inimesed, kui just narkomaaniks ei hakka.

vahterliina ha detto...

:) vata mõni on kõvema närviga, üks ei pruugi kohutada.
enne 10.08.07 ma ka heietasin, et "igal mõrtsukal on ka ema". nüüd ma olen selle avaldusega ettevaatlikum.