martedì, luglio 24, 2007

tehtud!

Siin nad siis on :)

1. Hoolimata sellest, et ma olen vòrdlemisi palju reisinud, ei oska ma siiamaani korralikult maakaarte lugeda. Vahel on absoluutselt vajalik kaardi jàrgi kuskile vàlja jòuda, siis ma tavaliselt joonistan markeriga trajektoori valmis. Ilma kaarti keeramata ma ei oska kaardi jàrgi kulgeda.
Lisaks sellele on mul vòime tàiesti tuttavates kohtades àra eksida. Tihti inimesed alahindavad seda puuet, mistòttu toon yhe illustreeriva nàite. Siin Roomas ma sòitsin kuu aega iga pàev hommikuti yhte Gigantse Telekomifima hoonesse ja òhtuti tagasi. Noobel Spordiklubi, mille sage kylaline ma olen, on ka sealsamas kòrval. Aga ikkagi ònnestub mul alati vales kohas kiirtee pealt maha keerata ja àra eksida, kui ma sealtkandist ilma navigaatorita kodu poole sòidan. Muide ykskord ma sattusin oma eksrànnakutel lausa Roomast Fregenesse. Sellest teada saades haaras Roku kàtega peast ja oigas, nagu tal oleks valus (vaadake kaardi pealt, kui kaugel Roomast asub Fregene).

2. Ma oskan suurepàraselt joonistada tobeda nàoga armsaid elukaid, nàiteks sigu, kanu, kasse ja pingviine.

3. Lennujaamades peldikut kasutades katan alati prill-laua tualettpaberiga.

4. Sòòn lòdva randmega purgitàie kondenspiima àra. Vòiks vist rohkemgi, aga tavaliselt teist purki pole eriti kàeulatuses olnud.

5. Mul on nii palju kingi, et ma ei teagi enam, kui palju neid on.

6. Ujun suhteliselt hàsti, samuti vòin probleemideta vee all ujuda vòi mingis suvalises meres 40m sygavusele sukelduda, aga banaalset vettehypet ei suuda kohe kuidagi sooritada.

7. Mul on Karupoeg Puhhi raamat kolmes erinevas keeles.

Nessun commento: