venerdì, aprile 13, 2007

Elopetroni Investigazioni


Ma sòidan sellest reklaamist iga pàev mòòda, kui tòòle làhen.
Selle pildiga muud nagu polnudki òelda, kui et tahtsin siinkohal vahendada, kui pònevaid eradetektiive Itaalias leidub.
Detektiivibyroo nimi on ka meeldivalt riimuv ja esialgu, kui ma seda reklaami eriti ei vaadelnud, arvasin, et tegemist on mingi telesarja reklaamiga. Eriti kuna ma olen alati naiivselt arvanud, et detektiivid tegutsevad pigem salaja ja kuidagi ootamatult tabas mind see idee, yks detektiiv oma pilti keset linna suurel plakatil eksponeerib. No ma mòtlen, et kui sinjoor Petroni kedagi jàlitama peab, siis see oleks umbes sama mòttetu, kui nàiteks Paris Hilton hakkaks eradetektiiviks. Noh, et kui kuskil Paris Hiltonit nàed, tead, et sul on saba taha pandud.. vòi midagi taolist. Nii pole yldse huvitav ju.

Nessun commento: