martedì, gennaio 23, 2007

Yks tont kàib ringi mòòda Itaaliat



Eelmisel nàdalal teatati uudistes, et Itaalia valitsus on otsustanud vàhendada habemeajajate arvu. Seaduse mòte on selles, et kuna habemeajamine on madala marginaaliga teenus, siis valitsus otsustas, et kui on vàhem habemeajajaid, siis nad saavad oma teenuste eest rohkem pappi kysida. No mismòttes?! Kuidas saab valitsus otsustada, palju habemeajajaid riik vajab? Kas iva pole mitte selles, et see ongi vàljasurev teenus, sest kaubandusvòrgus on saadaval hulgaliselt moodsaid Aasiast toodud aparaate, mis edukalt habemeajaja salongi asendavad. No ma olen tòesti àrritunud! Brutaalselt ignoreeritakse elementaarseid vaba turumajanduse ja kodanikuvabaduse printsiipe minu arvates!

Ja yleyldsegi. President on kommunist, ametiyhingud vòivad panna veto ykskòik millisele reformile ja kahes kodus, kus ma kylas olen kàinud, nàgin Lenini ja Marxi kogutud teosed.

Punkri làhedal on mingisugune poliitiliste koosviibimiste koht, mille ykse peal on fotol nàha olev plakat. Seal on veel C.Guevara portree (noh see klassikaline, kus tal on oktoobrilapsemàrgiga barett peas ja vaatab yles innukalt) ja yleskutsed stiilis "hakkame mòisasid pòletama ja kommunismi ehitama!"

Hetkel nàrin nukralt mandariini ja kannatan kommunismifoobia all.

6 commenti:

Anonimo ha detto...

http://euroopa.wordpress.com/2007/01/07/o-proletari-alla-riscossa/

Anonimo ha detto...

Katrin, kommunismikoolitusele oled mõelnud? Turgu peaks jätkuma...
Harli

Anonimo ha detto...

uh, ma täiesti jagan su foobiat.
Aga kas Sind lohutax, et kommunismil ja kristlusel pole väga suurt vaget. Et ideena pole kommunism üldse vastik, tegelikkusena küll

Katu ha detto...

Aitàh, et olete vàga abivalmid.
Ma nàgin eile meest t-sàrgiga "fight for equality". Kommumist?

Anonimo ha detto...

hea näide kultuuri keskkonna erinevusest. nüüd sa saad rääkida itaalia rahvale jutte sellest kuidas kommunism sinu esivanemate elus välja nägi. et olid naistraktoristid ja lüpsjate võistlused ja kolhoosid ja ... kas sellist tulevikku te tahategi.

Katu ha detto...

Asi làheb hullemaks.
CNNs eile ennustati vasakparteide vòidukàiku yle kogu maailma, eriti toodi Itaaliat ja Prantsusmaad konkreetselt nàiteks.