venerdì, maggio 28, 2010

pàrishiltonid ja head haldjad

Kas olete nàinud seda reality sarja, kus Paris Hilton endale uut sòbrannat otsib? Ma ykskord nàgin. Muidugi sel teemal ma ei hakka kommenteerimagi, et mis inimene see on, kes endale normaalsel teel sòpru ei leia ja peab reality sarjas pahaaimamatuid pubekaid kiusama. Need pliksid olid ju Parise pimestunud austajad ja nii hirmsasti tahtsid teda endale sòbrannaks. Ja nyyd puha manipulatsioon ja peened solvangud ja màngust vàljaviskamine!Kellelegi ei antud jalaga nàkku ja otseselt halvasti ka ei òeldud, aga kyynilised sònad leebe naeratuse juurde vòi siis pisikesed ninakirtsutused teevad ka pàris korralikult haiget, eriti kui tegemist on innuka, aga elukogenematu plikaga, kelle enesehinnang sòbrannadest sòltub.
Yhesònaga, mòned kuud tagasi sai minu, Roku ja Roku Tòòtu òe austavaks ylesandeks veinide tutvustamine ja myyk. Vuhh mis reality! Teate, mulle pàriselt ka tundus, et pàrishiltoni ja tema pubekate yle oli tore irvitada kyll, aga kuidas see nyyd korraga juhtus, et mina olen innukas (aga ebakindel) pubekas ja need, kellest vòiks meie veinikoja parimad koostòòpartnerid saada, kàituvad justkui pàrishiltonid? Hissand!
Erinevalt pàrishiltonist on mul pàris sòpru, kes raskel hetkel tuge pakkusid. Eriti nàiteks P meisterdatud motivatsioonikiri, mida oli lohutav lugeda, kui pàrishiltonid yle pea kasvasid. Ja nàiteks veinimyygihunt E oli alati saadaval ja kuulas mu nuttu ja hala ja andis nòu, et kui telefonimyyki teen, siis vaadaku ma peeglisse ja naeratagu. Ta ise teeb ka nii.
Ufff.... yhesònaga naeratasin peeglisse ja rassisin ja helistasin ja saatsin emaile. Ego oli enamasti kildudeks pòrandal.
Lootus pàris àra ei kadunud, sest alati leidus pàrishiltonite plejaadis mòni tàitsa sympaatne inimene, aga siiski vòin òelda, et oli pàevi, mil Orjapidajalik Konsultatsioonfirma juba tàitsa vààrika tòòkohana paistis.
Ja tasapisi on selgunud, et TEGELKULT maailmas ikkagi on inimesi, keda huvitab ràndom veinikoda kuskil Itaalia pàrapòrgus, kuhu isegi kiirrongid ei kài ja kunagi ei tule.
Hàmmastaval kombel on mòningaid inimesi, kes pàriselt ka arvavad, et meie veinil vòiks olla kaubanduslikku potensiaali. Ja on neid, kes arvavad, et Abruzzo regioonis on elegantsemat pudeli kujundust raske leida. Oh ja kodulehe teemal oleme tàiega kiita saanud! Veingi olla yle keskmise kvaliteetne, eriti esimese aasta veiniteo kohta. Siinkohal kindlasti Roku Tòòtu òde òpetaks kòrval, et jàrgmisel aastal on veelgi parem, sest vaadake ikke, mis tingimustes me veini tegime.
Kahemeetripikkustele làtlastele nàiteks meeldis hirmsasti, et nad saavad itaalias kahemeetripikkuse eestlasega suhelda. Ja kui Roku neile uhkelt seletas, et meil on selline systeem, mis saadab SMSi kohe, kui tsisternis temperatuuriga pahasti hakkab olema, muhelesid làti onud, et vàga eestlaslik veinikoda ja tegid kohe tellimuse àra. Kusjuures selle systeemi ostis hoopiski Roku Moodne Vend.
Ja meil on nyyd esimene Itaalia edasimyyja. Juhhei!
Perefirma tàpselt nagu meiegi. Erinevus on selles, et meid on natuke, aga neid on lugematu arv musta peaga ja erinevas vanuses perepoegi. Nad tegutsevad juba aastast 1926. Kas pole imeline, et samal ajal, kui mu vanaema lusikaga sòòma òppis, asutasid kaks hakkajat venda Apenniinide rypes vàikese hulgimyygifirma, kus tema lapselaps 84 aastat hiljem veinide degusteerimist korraldab. Tegin degusteerimisest pilte ka. Ise olen rahul :)
Ega pàrishiltonid kuhugi kadunud pole. Nàiteks alles yleeile yks restoranipidaja karjus Roku Tòòtu òe peale, et kes RTò yldse selline on, et lubab endale yle maksetàhtaja làinud arve kohta kysimist. Arve makstakse siis, kui vòimalus tekib ja yldsegi kài nyyd minema ja àra raiska mu aega. Kusjuures tyyp ostis kolm kasti veini ja tal oli 60 pàeva aega arvet maksta ja ma ei saa mainimata jàtta, et tal maksab yks secondo samapalju kui vòlguolev summa. Aga. ònneks on ka viisakaid ja hàstikasvatatud inimesi, kes meisse usuvad ja oma tòòd professionaalselt teevad ja kellele ma usalduse eest vàga tànulik olen.

PS! Tyytute telefonimyyjatega ja klienditeenindajatega katsun ma ka nyyd sòbralikum olla. Ikkagi inimesed ju. Ja pealegi on neil nii kohutavalt raske tòò. Mòelda vaid, kui just minu ylbitsemine kellelegi karikas viimaseks tilgaks saab ja noor inimene sillalt alla hyppab nàiteks.

Nessun commento: