venerdì, maggio 28, 2010

Loodame parimat ja valmistume halvimaks

Veinimeistrite komisjon kàis tàna viinamarju inspekteerimas. Jàreldus on, et senimaani pidavat kòik tingimused tòotama vàga head aastat.
Nàiteks eelmine aasta olla olnud suhteliselt keskpàrane ja kohati isegi alla keskmise. Haigused ja rahe ja vihmasajud ja kindlasti veel midagi, millest ma ei teagi.
Igatahes praegu on taimed hea tervise juures. Loodame, et ilmataat on jàtkuvalt heatahtlik ning soovime viinamarjadele sitkust ja tugevat tervist!

2 commenti:

Unknown ha detto...

Katu, mina soovin ka, et ilmataat on Teil heatahtli ja kõik viinamarjataimekesed püsivad ülihea tervise juures. Kahjuks ei olnud mul võimalust tulla veinide degusteerimisele kui Sa Eestis olid, aga nii see on ikka, et kõiki häid asju korraga ei saa. Olen kindel, et kõik millega Sina tegeled, on tõeliselt väärtuslik ja loodan, et ühel päeval saan minagi neid hüvasid nektareid maitsta. Jõudu Sulle ja taimekestele! Kadri

Katu ha detto...

Heihopsti! Siinkohal ma teataks sugestiivselt, et nektarid (ja nenedega koos ka mina) jòuavad kodumaale iga pàevaga jàrjest làhemale. Ja seda vòin ka òelda, et Helmuti pagasnikus ma neid ei vea! :)