giovedì, maggio 20, 2010

Maailma kòne nòmedam lennukompanii peale Alitaliat

Siin esitati ennist kysimus, et kas Ryanair ka vàravas kontrollib, et inimestel ainult yks kàsipagas on.
Eile Stanstedi lennujaamas sain kysimusele vastuse. Mul oli kyll yks kott kàsipagasit, aga eksperimendi huvides soetasin peale turvakontrollide làbimist Ted Bakeri poest ostukoti juurde.
Ja mòistagi enne pardaleminekut teatas Ryanairi troll, et ainult yhe kotiga vòib lennukisse minna. No ma siis selgitasin, et see teine kott on ostukott ja siitsamast lennujaamast ostetud. Proua arvas selle peale, et kui tahan kahe kotiga lennukisse minna, siis kassa on seal ja maksa aga juurde. Mida teha? Kàsipagasisse ei mahtunud enam nòòpnòelagi. Kallist kraamist ilma ka ei saa jààda ju! Mingi lisatasu maksmine ei tulnud kòne allagi. Hoplaa! Panin kohvri ostukoti sisse ja rohkem ei òiendatud. Uskumatult tobe! Justkui see stseen filmist 'Non ci resta che piangere".
Hissand. Ja lennukis tiriti inimeste mantlid ja jakid kàsipagasi kapikestest vàlja ning kàsti kòik panna istme alla pòrandale. No vabandage vàga! Pàrast trambime otsas ka vòi??

3 commenti:

tikker ha detto...

vau! et siis stanstedis ikka ka tehakse nii... käsipagasi mõõte ei võetud?

ma iga kord ryani või easyga lennates mõtlen, kas seekord läheb õnneks... seni on alati läinud. ma nimelt reisin lapsega ja oleks äärmiselt mõttetu kõik vajaminevad asjad kohvrisse toppida, et need siis lennukis jälle välja võtta. hoopis arukam on lapse asjad kohe eraldi kotti panna, siis saab kohvri ühe ropsuga riiulisse ja ise teistel eest ära.

vbla on asi muidugi ka selles, et väikeste lastega reisijaid niiväga ei ahistata... samas ma pole siiani kordagi näinud, et keegi teine oleks mitme kotiga tagasi saadetud - ei eestis, riias ega londonis.

ühesõnaga ei saa kunagi liialt ettevaatlik olla. alati peab kohvris nii palju ruumi olema, et kui väga näkku panema hakatakse, mahutab kõik ära.

ma vihkan ka ryanit, südamest. aga vahel pole lihtsalt valikut...

Anonimo ha detto...

Tuttav tunne :) Rõve lennufirma, aga ikka lendame eks. Aga Standsteadi Ryanairi bitchid on eriti õelad! Ma ei riski kunagi nii, et ühte itemisse kõik asjad ei mahuks... Raamatule/joogipudelile/võileivale eraldi kotikeses nad üldjuhul halastavad. Nüüd on Standsteadi terminali ühes Ryanairi nurgakeses veel kaal ka, millega nad pagasikaalumisreide teevad. Teistpidi on reeglid jälle täitmiseks - me kõik ju teame, mis selle kõige odavama hinna eest on lubatud.
Aga sellest mantlite/jopede alla kiskumisest saan ma isegi aru. Ülemised riiulid ei ole ju kummist ja joped/mantlid/kilekotikesed on pagas, mida saab kohvrite peale mahutada, sülle võtta või siis istme alla panna. Kohvrit sa sinna ei pane. Ausalt öeldes mind ajab närvi küll, kui ülemise riiuli ainsal vabal kohal laiutab kellegi jope...
Tore blogi on sul Katrin. Tervitab sinu vana töökaaslane Anu :)

Oudekki ha detto...

hah... järelikult õigesti olen teinud, et Ryaniga pole lennanud :)

Aga mis Alitalial viga on, lennukompaniina (kui kogu see poliitiline tants eemale jätta). Nii palju kui mina nendega olen lennanud, on nad küll viisaka mulje jätnud ja viimane kord USAsse lennates tantsiti ka economy reisjate ümber nii, nagu mõnel pool business's ka ei tehta... Rääkimata õigeaegsest lennust ja kenast toidust.