mercoledì, febbraio 10, 2010

Ega huumor pole mingi naljategemine!

Tegime siin hiljuti meie veinikojale blogi ja hààletamisnuppude testimiseks panin yles jàrgmise kysitluse "Chi è il più figo?" (tòlk "Kes on kòige àgedam?"). Vastusevariantideks said Roku Tòòkas Isa, Roku Moodne Vend, Roku ning Padre Pio. Kes ei tea, siis Padre Pio on itaallaste armastatud pyhamees.

Eile helistas mulle àrevil Roku ja ytles, et Padre Pio tuleks KOHE àra vòtta, sest see on jòle bestemmia (jumalateotus) ja et kui ma tahan, siis ma vòin Padre Pio asemel Berlusconi panna. Mulle jàllegi tundus, et Berlusconi vòrdlemine Roku vòi Tòòka Isa vòi Moodsa Vennaga on tàielik Roku perekonna solvamine ning eetiliste vààrtuste jalge alla trampimine. Kindlasti veel jumalateotus ka.

No vòtsin siis Padre Pio àra ja ei pannud Berlusconit sinna asemele.
Karm vàrk see kultuuridevaheline huumor. Huvitav, milline vòiks olla mu jàrgmine prohmakas? Vahel on mul tunne, et olen justkui Ally McBeal, kes ytles:"Just give me enough time and resources and I'll screw up anything"

Brosyyr ei ole ikka veel valmis. Oh fakken piin ja peavalu...

5 commenti:

vahterliina ha detto...

mul oli ämmaga ükskord miski viljastav vestlus, mis kusagile ei viinud. siis ma ka lõpuks ütlesin, et ah, ma tegin nalja, aga näe, välja ei tulnud. ei tulnud jah, ütles ämm.

Oudekki ha detto...

Haa - see ole kultuuridevaheline prohmakas, see on poliitiliste eelistuste vaheline prohmakas. Ma ennast muide pidi täitsa valvama, et ma Roku kuuldes Padre Pio kilde ei rebiks, sest ma olin kindel, et need talle ei meeldi... Üldiselt, sinu kerge nali kuulub viisakate hulka, kui sa kuuleksid mida kõike Emilias selle tegelase kohta üteldakse, nende hulgas, kes peavad teda katoliku kiriku mädanemise sümboliks :)

Seega - hea nali. Väga hea nali. Ainult, et pärast seda nalja peetakse sind kommunistiks või sedasi [mitte, et ei oleks katoliiklasi kes Padre Piot vihkavad).

Ruudi ha detto...

Mulle ka see nali meeldis aga ma ei saa nüüd Oudekkist aru. Miks nüüd Piol selline süü on? Mina pole küll kuulnud...Miks teda vihatakse?

Katu ha detto...

Tatsutahime, viska mingi hea Padre Pio kild siia! Ma Rokule ei ytle :)
Ja siis ma tahaks ka teada, miks PP-d sedasi vihatakse? Wikipedia eluloo pòhjal julgeks lausa arvata, et suht naiivse lambukesega on tegemist, pidades nàiteks silmas seika, kuidas PP-le olla ilmunud deemonid paljaste naiste kujul. Ma arvan, et kui parimates aastates ja parasjagu paksul mehel tekivad kujutluspildid paljastest naistest, siis need pole mitte deemonid vaid lihtlabane seksi deprivatsioon. Vbl kombineeritult mingite kirikuviirukite liigtarbimisega :)

Oudekki ha detto...

Juba palusin ühe sõbral Padre Pio kohta Itaaliablogisse artikli, tegelikult on see muidugi keeruline teema :) Veebruari lõpuks.

Katu, mul kuidagi NYCis ei lähe vaim PP teemal peale, sest enamus on kas sellised kirumised või siis situatsiooninaljad (PP kui liiderlik ahne tähelepanumaniakk või siis PP ja Mussolini teema) Kohe kui Bolognasse tagasi jõuan ja jälle satun seltskonnas olles nägema mõnda PP pildiga autot, siis kirjutan kommentaarid üles. Kui midagi meelde tuleb, siis lisan siia (aga Rokule ära jah ütle, sest mul ei ole mingit soovi inimesi panna ennast halvasti tundma, eksole).

Kirikuviiruk, jaa, sellel oli kindlasti oma osa ja üks hull katoliiklane võis naisi tõepoolest deemoniteks pidada, oot - mul tuleb mingi Boccaccio lugu meelde kuradi põrgusse ajamisest :D