lunedì, ottobre 27, 2008

mina, supernaine

See vòib teile yllatusena tulla, aga tegelikult olen ma supernaine!

Alles see oli, kui paiskasin blogisse nuttu ja hala manuaalkàigukasti teemal ja mòtisklesin, et nii nagu mònel inimesel pole keeleannet, pole minul manuaalkàigukastiannet. Aga. Eile nàiteks kruiisisin juba Erlend Isopistega ringi nagu vana mees. Korraga tajusin - tohoh! - ma ei mòtlegi enam kàiguvahetamise peale. Imeline!

Muidugi ega see tutvus Erlend Isopistega niisama tyhjast ei tekkinud - Roku Moodne Vend sòitis ta Audi katki, mistòttu mul tuli enda isiklik Fiat garaazist vàlja sikutada. Alguses vaatasin ikka ettevaatlikult jalgratta poole ka, aga kokkuvòttes polegi Fiat nii jube, kui arvasin.

Mul on muid uudiseid ka, aga praegu ei jòua yldse kirjutada. Olen ootamatult saanud kaks itaalija-alluvat ja nende kantseldamine vòtab kòvasti aega. Hetkel otsin veel kahte alluvat juurde, et saaks kokku neli itaalija-alluvat. Kui alluvad koos, delegeerin neile blogipidamise.

Nagu nàete, olen saanud Itaalias ylemuseks ja òppinud Fiatiga sòitma. Kui samas tempos edasi làheb, siis aasta pàrast hakkan Berlusconiks vòi, noh, maailma kunniks nàiteks.

Jàrgmisel teisipàeval tàhistan kahe aasta tàitumist Itaaliasse kolimisest. Peaks mingi korraliku peo tegema siin Milaanos.

2 commenti:

Reede ha detto...

Ära palun blogipidamist delegeeri. Selles ei suuda keegi Sind asendada :)

Katu ha detto...

okei, reede, ma katsun pingutada :)