martedì, ottobre 03, 2006

Uus algus, uus ploog



Nüüd siis ongi minek jah.

Põhilised küsimused, mis mind hetkel vaevavad:

1. Kuidas korraldada lahkumispidu? Kas teha kihlumispidu ka ja kui teha, kas eraldi või lahkumispeona ja kas kolleegide pidu teha ka ja kas see oleks koos lahkumispeo ja kihlumispeoga või kuidagi eraldi?

2. Kuidas leida Itaalias juuksur ja kosmeetik?

3. Kust Itaalias hapukoort ja leiba saaks?

4. Et kuidas nende pidudega tegelt ikkagi teha?

Aeg-ajalt mõtlen ka sellistele pisiasjadele nagu elamisluba, tulevane töökoht ja korteri leidmise küsimus. Mis puutub korterit, siis seda veel pole, aga juba on palju külalisi Eestist, kes kõik valmis korteris ööbima, kohe kui see leitakse :-)

2 commenti:

Alemana ha detto...

Oi kui tuttav tunne. Mul olid täpselt samad probleemid aasta eest ehk siis tegelikult "kolisin ma ära" 13.oktoobril 2005. Mul kohe ei tulegi kõik üksikasjad meelde, aga ma valmistusin selleks pingeliselt oma kuu aega. Ravimid, juuksevärv, sokid, alwaysid, deodorandid jne. Polnud mul ju töökohtagi ja esimese asjana kohe mehelt tampoonide jaoks raha küsida oleks nõme olnud.
Õnneks on küll Iiris olemas venelaste poed, kus müüakse heeringat, hapukoort, kohukest ja Salvesti suppe. Kohalikud maniküürijad oleks pidanud aga kõik kooli tagasi saatma. Üldiselt ma loodan väga, et sul läheb hoopis paremini kui mul. Vastasel juhul saame kõik varsti lugeda uut blogi "Kirjad kodumaalt". Muide, Euroopa Liidus ei peaks elamisluba vaja olema. Uuri saatkonnast järgi.

Katu ha detto...

Ilma elamisloata võib EL riigi ida-eurooplane viibida Itaalias 3 kuud ja siis on vaja elamisluba ikka taotleda. Ja ilma selleta töötada üldse ei saa.

Räägime siin Euroopa sõbralike riikide perest ja tööjõu vabast liikumisest, eksole :(