giovedì, aprile 08, 2010

vinitaly

Jesver! Tahaks ikkagi ka nàha neid imelisi Sardeenia ja Toskaana paviljone, aga nii kui ma meie boksist korra àra làhen, et nàiteks loomulikke vajadusi rahuldada vòi sòbralikke veinikodasid tervitama minna, pidavat keegi inglise keelt rààkiv tegelane sisse astuma. Kuna ylejàànud pere inglise keelt ei rààgi, siis nad laiutavad vastastikku abitult kàsi ja pàrast nutavad mu òla najal, et miks mind kohal ei olnud.

Meil siin Abruzzo paviljonis on endiselt vaikelu veinidega. Jàrgmisel aastal - kui me yldse siia tagasi tuleme - siis kolime Toskaana paviljoni ymber. Pàriselt ka.

4 commenti:

Karmen ha detto...

Vahest Moodsa Venna atraktsioonist vähevõitu? Kui ikka üks tõeline velina teil seal tantsiks....

Anonimo ha detto...

jah, tagantjärele targana oskan ma õpetada, et messidel on naabrus VÄGA tähtis faktor. mu enda eriala on hoopis teistlaadi, aga ma võin lisada, et hirmus palju loeb, millised riigid on su naabrid, millal keegi oma boksis esitlust või muud tralli teeb (et ajad ei kattuks), kas kõrvalboksiga saab kopereeruda ning ka see, et sinu putka ei oleks kusagil ruumi geograafia mõttes nö siberis ehk siis kusagil ääres, kuhu keegi enam kõmpida ei jaksa. aga noh, eks kõik need teadmised tulevad kogemusega. ja viimnane päev on alati mõttetu, sest kõik pakivad juba kojusõiduks kohvreid, kuigi samas just siis võib pooltühjas hallis keegi oluline ripakile jäänud nina ka sinu boksi eksida

Katu ha detto...

Hm.... ma arvan, et kindlasti naabrus on oluline ja ylespaneku originaalsus ja atraktiivsus ka, aga pigem tuleb kohtumised enne messi kokku leppida. Ma pole pàris kindel, kui paljudel sisseostjatel on aega niisama mòòda paviljone kruiisida ja uusi tegijaid otsida.

Anonimo ha detto...

Nojah, see kruiisimise aspekt sõltub kindlasti ka toote spetsiifikast.