lunedì, aprile 19, 2010

toimub ei toimu toimub ei toimu

Nàitasin Rokule eelmise posituse ròòmsa androgyyni pilti ja teatasin, et too tegelane organiseerib sòitu Milaanost Tallinnasse. Roku arvas selle peale, et kui ma Ròòmsa Androgyyni autosse istuda kavatsen, siis lahutame kohe àra. Kes ytles, et Itaalias on raske abielu lahutada?

Tàna on AirBaltic lennud kuni keskkòòni tyhistatud ja poole tunni pàrast peaks tulema uusi uudiseid selle kohta, mis homsetest lendudest saab. Olen vàga erutatud!
Kusjuures AirBalticu klienditeenidus avaldas tàna muljet. Neil on oma Facebooki lehekylg, kus klientide kysimustele vastatakse. Proovisin ka kysimuse esitada ja tuli kohe vastus ka! Vàga nummi.

5 commenti:

Anonimo ha detto...

Kui hakkad Tigusse tulema (kui ikka jõuad Eestisse), helista mulle ette. Meil on nädalavahetus järjest kinnised üritused, aga küll me ka veinid proovitud saame ja sulle nurgakese leiame. Kutsume kõik blogisõbrannad ka kokku!

Kristel
56668493

KiKi ha detto...

ja toimuski see lend ... lend nagu leitud nõel heinakuhjast. On rõõm, et oled taas meie seltsis, kodumaal.

Oudekki ha detto...

. o O (mina olen ka Eestis hetkel ja tuleks teid Tigusse vaatama)

Anonimo ha detto...

Kindlasti tule, aga kõige parem oleks alates järgmisest esmaspäevast- kuidagi nii halvasti on saatunud, et meil see nädala lõpp on sellised sünnipäevad ja kinnised klubiüritused ja rahvast ja sagimist palju. Järgmine nädal on täiesti normaalne nädal ja teeks üldse tutvumisõhtu :)

Kristel

Anonimo ha detto...

Vabandust järgmisest teisipäevast :)

Kristel