sabato, aprile 10, 2010

Toskaana ja Piemonte

Nonii. Eile astusin sisse imetabasesse Toskaana paviljoni.
Kohe ukselt hakkas ninna veinilòhn kòigist neist tuhandetest avatud pudelitest, mida paviljonis aktiivselt menetleti ja kàra oli justkui turuplatsil. Tunnistan siinkohal kiirelt yles, et eksisin viie minutiga seal lootusetult àra ja veetsin pool tunnikest, leidmaks tagasitee meie Abruzzo paviljoni. Mòned ilusad ylespanekud jàid ka silma, aga ma neid eriti pildistada ei jòudnud, sest oli kodutee leidmisega ametis. Làhipàevil panen GPSi kydema ja proovin uuesti.

Tàna kylastasin aga Piemote paviljoni. Eelmise pàeva kogemusest targemana kàisin systeemselt mòòda seinaààri ja hoidsin tagasiteel silma peal. Piemonte paviljon yllatas hea regiooni sisekujundajaga. Nimelt tavaliselt kàib Vinitaly'l sedasi, et suured tegijad ostavad ise endale pòrandapinna ja ehitavad enda lava. Mis vàikesi veinitootjaid puudutab, siis tavaliselt soetab regioon mingi suure lahmaka ja siis myyb pisitegijatele 10-ruutmeetriseid kuubikuid, mille kujunduse eest hoolitseb regiooni poolt palgatud arhitekt. Vot need Piemonte kuubikud olid vàga intelligentselt ja làbimòeldult tehtud.




Siin mòned kenamad ylespanekud. Oli palju kauneid kompositsioone pudelite, valgusega ja puuokstega, aga terviklikult vòttes jàid silma need:


4 commenti:

Silkki ha detto...

No mul tekkis juba eile küsimus, et kas on võimalik ikka kaineks jääda sellises ümbruses? Mitte et ma mingi joodik oleks või sind selles kahtlustaksin, aga mahedast itaalia veinist ei ütleks kunagi ära, ja kui seda nii üüratum valik on korraga...

Suusi ha detto...

Noh, ma kunagi suure suuga lubasin teid vaatama tulla, aga see ju selline yritus kuhu ristiinimesi ei lasta. Puha kutsed vòi hirmkallid piletid. Kutset mulle ei tulnud :), mitte et ma sellele oma lootused panin, vaid tavaliselt saan sinna ka tasuta sisse, kuid see aasta seda luksust ei lubatud. Pole neile vist vaja sinna neid niisama ringiuitajaid ja kypsisenàppajaid.

Katu ha detto...

Suusi, kui sa pàriselt ka tulla mòtled, siis me saaks tàna ja homme kaks inimest eksponeerija piletiga sisse lasta. Kirjuta mulle info@vignetiradica.it :)

Katu ha detto...

Silkki, degusteerijad sylitavad veini vàlja, mitte ei neela alla :))