giovedì, gennaio 25, 2007

Mees vòi Ibiza Barbie?

Nàgin tàna absoluutselt silmipimestavat meest kontoris!
Tal kandis moekaid pruunist nahast king-tossusid. Kehasse tòòdeldud kastanpruuni velvetpintsaku all oli oranzh kashmiirkampsun, mille kaeluse kohalt piilus vàlja kelmikalt kollane triiksàrk. Vòilillekollaste sarvraamidega prillide taga sàdelesid vitaalsed sòstrasilmad ja sassoon-tukk lehvis aegluubis, kui ta kohvinurgast mòòda hòljus, beezhid viikarid delikaatselt kuid samas vàltimatult esile toomas tema mehelike kannikate kontuure.

Mulle meeldib, kuidas Itaalia mehed riides kàivad. Neid on alati huvitav vaadata.

Seoses sellega, et viibin Mòttetus Màgilinnas, vaatan nyyd igal òhtul ja hommikul CNN-i eksole. Olen màrganud, et kònealune telekanal pakub lòppematult vòimalusi globaalsete lipsutrendidega tutvumiseks. Vòtame nàiteks eile.
Kui nàidati Bushi State of the Union kònet, siis nii kodanik Pòòsas ja kòik ymberseisjad mehed kandsid tillukeste tàhnikestega peamiselt punaseid lipse. Kui aga pakuti vaatamiseks Blairi Iraagi teemalist kònet, siis nii Tony kui ka parlamentààrid kandsid jòulise diagonaaltriibuga lipsu, valdavalt puna-sinistes ja lillades toonides. Mu lemmik-uudisteankrul Charles Hudsonil on ka pòhiliselt lillad diagonaaliga lipsud muide.
Itaalias aga kantakse peamiselt yhevàrvilisi lipse. Tavaliselt siniseid, aga ka kollased lipsud ruulivad. Ysna tàhelepanuvààriv kohalik lipsutrend on villasest materjalist talve-lipsud, mida siinses kaubandusvòrgus ohtralt leidub. Need on valmistatud tàpselt pintsaku vòi mantli materjalist, aga on lipsumustriga (vàikesed tàrnikesed ja mummukesed ja viltused triibud ja puha). Ma vòiks pàris palju maksta, kui saaks sellise vinge mustriga mantliriide kuskilt.
Yhesònaga, kui umbes 2009.a. talvel Tallinnas mònel investeerimispankuril sellist lipsu nàete, siis teate, kuskohast see lipsutrend alguse sai :)

2 commenti:

Alemana ha detto...

Mulle meeldib mu hr tööandja väljend-"lips kui lastetoa tapeet" ehk need on siis need päkpikkude ja kaelkirjakutega lipsud, mida siinmaal ikka veel kahjuks kohtab.Ma küll ei kujuta ette, miks üks terve mõistusega mees sellist kanda võiks. See on ju sama hea, kui 60a naine kannab seelikut, mille alt lontis põlv välja paistab ja peas on tutiga klamber hoidmas allesjäänud kahte karva koos.

Katu ha detto...

Jah, mina tahaks ka teada, mis on see kandev idee, miks mees otsustab hommikul panna kaelkirjakutega vòi pàkapikkudega lipsu? Kas mòni mees vòiks seda selgitada? :)