martedì, giugno 22, 2010

Teine vaatus

Roku Tòòkas Isa lendas mulle peale, et mismòttes ma kogu aeg kàin Rokule kaebamas ja et tema noor poeg nàitab elus esimest korda initsiatiivi yles ja yldsegi me peaks teda innustama, mitte pidurdama. Ja teda ei huvita, et Roku ei luba veine Austriasse saata, kui nad ettemaksu ei tee ja yldsegi milles on sinu probleem, Katu.
Yhesònaga me vaidlesime pàris pikalt kohe ja RTI pidas vajalikuks mainida, et ka mina kàisin Londonis ja seal kulus hunnik raha àra ja juba kuu aega on mòòdas ja siiamaani pole meil Inglismaal edasimyyjat, mille peale ma tòstsin ka hààlt, et yleyldsegi ma kàisin Londonis enda raha eest, mille teenisin Orjapidajalikus Konsultatsioonifirmas rygades ja ma pole sellega veinikojale mingit kulu tekitanud ja et rààgime nyyd ikkagi sellest Austria kysimusest.

Hetkel on Roku Moodne Vend huvitaval kombel kogu maailma silma alt àra kadunud ning mina ja Roku Tòòkas Isa oleme taktikaliselt kaevikutesse taganenud.

3 commenti:

Puhvis Kukk ha detto...

Et isa siis. Kas ei peaks see reis mitte business'i alla mine ja expense report ja puha? Mhm, eeldaks ammalt rohkem. Ma arvan et G vanemad mu poe pidamist (ja hilisemist pankrotistumist) ka heaks motteks ei pidanud aga keegi otseselt pole midagi oelnud. Labi raskuste....

Puhvis Kukk ha detto...

Ok nyyd lugesin alt ara. Lase kurat neil teha. Sa oled kova haalega valjendanud et yritus on debiil? Siis lase. Las teevad. Ja tulevikus saad alati referencida seda uritust siin kui vaidlemiseks laheb.

Katu ha detto...

PK, tead, ma olen juba paar lollust neil teha lasknud. Aga nad ei òpi. Igatahes, lasin neil siis seegi kord teha mis tahavad, aga - olgem ausad - sedasi ikka rallit ei sòideta ju.