martedì, ottobre 06, 2009

no hope no love no glory

eelmisel nàdalal oli mul sisukas tulemusvestlus.

tulemusjuht jài umbes kolmveerand tundi hiljaks.

kui lòpuks kokku saime, otsis exceli tabelist minu nime vàlja ja veeris:"ee... nooo siit paistab, et su aastahinne on "màrkimisvààrselt yle ootuste"... ja siis... ee... oot ma vaatan siit... jah... palk sul tànavu ei tòuse. jah, tànavu ei tòsteta kellelgi palka! noh rààgi nyyd, katu, kuidas sul muidu làheb kah?" edutamisest meil mòistagi juttu ei tulnud.

mis ma oskan òelda? aasta aega rassisin nii, et polnud aega enam kyysigi lakkida vòi vanaemale helistada ja selline tulemus siis.

ma mòistan, et on palju inimesi, kes on siin kriisi tòmbetuultes yleyldsegi tòòkohast ilma jàànud ja yritavad kuidagi ots-otsaga kokku tulla. aga ikkagi. see teadmine motiveerib mind hetkel samapalju kui heietused aafrika nàljahàdalistest toidus sonkivale koolieelikule.

tervitan ja suudlen,

teie Dilbertina

Nessun commento: