lunedì, ottobre 19, 2009

Carrot! From Italy!


Tead, kodumaa, neid ankeete, mis lennukis tuleb àra tàita, kui USAsse sòidad?
Seal on yks kysimus, mis kòlab umbes:"Kas teil on kaasas puuvilju, seemneid, kòògivilju?". Kas tead, mis juhtub, kui vastata "Yes"?


Hihiii... ma nyyd tean.


Mul on alati lennukis omad puuviljad kaasas selleks puhuks, kui peaks tulema tahtmine midagi pòske pista. Nii oli mul seegi kord Chicagosse lennates kotis kollektsioon vàrskeid òunu, ploome ja porgandeid.


Kui ankeedid tulid, vastasin kòigile kysimustele "No". Kaasa arvatud see, mis puu- ja kòògivilju puudutas. Mòtlesin, et maandumiseni on veel aega ja kyll ma oma porgandid àra sòòn. Tegelikult làks nii, et jàin magama ja Chicagos saabusin passikontrolli, porgand kotis.


Jàrjekord oli pikk, mis andis korduvaid vòimalusi hariva video vaatamiseks. Videos hoiatati kurjade kavatsustega reisijaid, kellel on puuviljad vòi kòògiviljad kotis, et tuleb kòik deklareerida ja mittedeklareerimine toob kaasa "viivitusi ja trahvi".


Mòistagi tuli mulle nùùd Porgand meelde. Kòige parem oleks tast kuidagi vabaneda! Vaatasin ringi. Prùgikaste ei kusagil.
Prygikaste kaugemalt otsima ka ei saanud minna, sest mul kàis parasjagu positsioonisòda yhe pisikese kòhetu tyybiga, kes tuli jàrjekorda peale mind, aga kurvide peal muudkui yritas ettepoole libiseda. Ajasin mòtlikult kàsi puusa ja jalgu harki ning tòstsin kohvrit vasakule, kui tundus, et tyyp tahab minust vasakult mòòda nihkuda ja siis jàlle paremale, kui tundus, et tal on plaanis paremalt minna. Teie, tillukesed ninakad tyybid luitunud siniste t-sàrkidega - see, et te olete tillukesed ja mòttetult riides, ei tàhenda, et teid ei nàhta, kui te jàrjekorras ette trygite!

Prùgikastide jàrele vaadates màrkasin aga, et juhusliku valiku alusel kutsuti mòningaid kodanikke jàrjekorrast vàlja. Mònedel paluti kott avada.

Hissand, mis siis saab, kui mind nyyd kutsutakse? Mòelda vaid, kui porgand vàlja tuleb? Saan porgandi pàrast trahvi???

Vòtsin ankeedi vàlja ja puuviljade kysimuse juures tòmbasin No-le risti peale ja tàhistasin "Yes" àra. Mina kyll ei taha porgandi pàrast trahvi saada!

Passikontrollis vòttis mind vastu hòbelokiline vanahàrra. Uuris heatahtlikult, et mis mul plaanis teha on. Nii kui teatasin, mis mul plaanis on ja et kuhu ma edasi sòidan, arvas hàrra eksimatult àra, mis firmas ma tòòtan. Puuviljade-kysimuse juures jài ta pisut mòtlikuks ja siis selgitasin korralikult, et mul oli porgand kotis eksole ja ma arvasin, et sòòn ta lennukis àra, aga ei sòònud ja sellepàrast on mul siin No maha tòmmatud ja Yes-i juurde linnuke tehtud. "Kust porgand pàrit on?" uuris Hàrra Hòbelokk. "Itaaliast," vastasin.

Hàrra Hòbelokk jài selle selgitusega pealtnàha rahule, aga kui ma selle leti juurde jòudsin, kus toll ankeete kokku korjas, uuriti taaskord, et mis mul kotis on. Selgitasin, et porgand ja et ma ei jòudnud seda àra syya. Kysiti, et kas on ikka puhtaks pestud. Selgitasin, et jah, puhtaks pestud ja puha.

Minu hàmmastuseks paluti mul ypriski resoluutsel toonil yhe seina taha astuda.
Seina tagant leidsin pagasi làbivalgustamise masina ja hulgaliselt tegevusetuse kàes kannatavaid tollitòòtajaid. Jòulise kehaehitusega proua uuris, et mis mul kotis on. Vastasin, et porgand. Proua:"Kust porgand pàrit on?". Mina vastu, et Itaaliast.

"Carrot! From Italy!" hòikas Jòuline Proua teiselpool piirdeid hàngivatele harjassoengutega noorukitele ning tòstis mu kotid lindile.

Jalutasin minagi teiselepoole. Noormehed muhelesid, aga uurisid sellegipoolest asjalikul toonil:"Mis teil siin kotis on?" Selgitasin:"Carrot. From Italy." ja lahkusin muheledes.

5 commenti:

patsifist ha detto...

Ma ka muhelen selle porknajutu peale, ikka täitsa kõva hjaalega muhelen kohe:)))

Katu ha detto...

Kas saaks palun nàidet, kuidas kàib kòva hààlega muhelemine? :)))

patsifist ha detto...

Muahhhahaaaa:)))

Katu ha detto...

abiks nàide. aitàh :)

Anonimo ha detto...

sul vedas, mind tõmmati aastaid tagasi vahele 2 valge klaari õunaga, mis lapsele lennukis söögiks olid mõeldud ja söömata jäid. oi, oli alles skandaal! peaaegu oleksin viisakeelu saanud :))