lunedì, maggio 04, 2009

Orhideehuvilistele

Nagu mainitud, on Rio botaanikaaias vàga esinduslik orhideekogu. Allpool mòned nàited orhideekogust, mille nàgemisest G-l ysna halb hakkas. Kui olime orhideemajaga poole peale jòudnud, pògenes ta ummisjalu ja hiljem teatas, et ei suuda enam mitte yhtegi orhideed nàha.


Selline nàebki vàlja orhideemaja. Pòhimòtteliselt on see ringikujuline hoone, tiik keskel ja orhideepotikesed seina ààres. Rahvas sahistab làbi maja ja pildistab telefonidega orhideesid.



Tavaline orhidee.

Vàga lopsakas orhidee.


Siin aga minu lemmik-orhidee. Kas pole stiilne?


See siin on orhidee, mis pole yldsegi eriti orhidee moodi.



Tànaseks vist aitab orhideedest...

2 commenti:

herz ha detto...

Hei katu!
Ma nüüd enam ei mäletagi, mis teid pidi siia sattusin, aga minu pühaks kohuseks oli see blogi algusest lõpuni läbi lugeda. Lihtsalt võrratud juhtumised mõnusa keelekasutusega kirja pandud, nautisin tõeliselt lugemist ja ootan järgmisi sissekandeid.

Kahju vaid, et ma siia varem ei sattunud. Käisin eelmisel aastal Itaalias trippimas, eluolust teades oleks osanud rohkem värvikatele nüanssidele tähelepanu pöörata.

Tervitusi Eestist!

Katu ha detto...

Hei Herz!

taaskord pean tòdema, et tegelikult on pàris armas, kui minu, vàikese inimese, ròòmud ja frustratsioonid teistele inimestele toredaks lugemiselamuseks on saanud. muide, mòned mu sòbrannad otsisid roomas tàpselt kòik tànavad ja gelateriad yles, millest ma blogis olin kirjutanud. peaaegu nagu turismiteatmik :)