sabato, maggio 02, 2009

hype tundmatusse

Teate, ma olen kohutavalt erutatud praegu!

Poole tunni pàrast ootab mind hotellijuuksur Felipe, kes peaks mulle tegema corte feminino ja balayagem. Oheiteagi mis sellest vàlja tuleb. Ma ise ootaksin, kui see Felipele tyli ei tee, vàikest lòikust ja heledamaks toonitud salke.

Mu lòngad on nii hirmsasti vàlja kasvanud, et hetkel on valida kahe perspektiivi vahel. Esimene variant on bad hair day senikaua kuni Itaaliasse armastatud proua Assunta juurde naasen ehk kuni 15 Maini. See on pàris masendav perspektiiv, kuna bad hair day on juba paar nàdalat tàies elujòus ja ma ei tea, kas ma pean 15 maini vastu.

Teine perspektiiv on juuksur Felipe siin Rio de Janeiros. Ma loodan vàga, et ta on tundliku esteetilise nàrviga, aga mitte liialt avangardistlike eksperimentide himuline sydamlik pede.

Niisiis, varsti kirjutan teile jàlle.

Kui enam ei kirjuta, siis olen end peale peeglissevaatamist Atlandi ookeani uputanud, olles eelnevalt visandanud sònumi:"Felipe, raisk, sa ajasid mu elu kòik hukka ja ma hakkan sind nyyd fakken kummitamas kàima!" Kuidas see portugali keeles tàpselt kòlama peaks?

1 commento:

Anonimo ha detto...

google translate abiga kõlab see see nii:)


Felipe, merda, tens toda a minha vida e eu estamos condenados indo agora fakken kummitamas!