sabato, maggio 02, 2009

Felipe ja Tiago

Tere jàlle.

Kòigepealt aitàh anonyymsele lugejale, kes aitas sònastada mu portugalikeelse enesetapukirja.

Tàiesti uskumatul kombel ònnestus juuksuriskàik suurepàraselt.

Kui kohale jòudsin, ilmnes, et juuksur Felipe ei rààkinud sònagi inglise keelt, aga silmapilkselt ilmus kapi tagant vàlja juuksur Tiago: "My name is Tiago! As in Santiago!"

Hàsti siis. Felipe ja Tiago nàgid vàlja vàga muhedad ja heterod. Felipe oli nagu Koit Toome, aga ilusam ja pàevitunum. Tiago oli vàlimuse jàrgi hinnates ilmselgelt hetero ja surfar. Tiago hiljem rààkis, et ta vabal ajal ainult surfab ja et ta on elanud Sidneys (amazing waves!!) ja Londonis (how nice city!) ja kàinud Milaanos kuulsa seleebriti-juuksuri Aldo Coppola juures ametit òppimas (do you know how old is Aldo Coppola? I never saw him!).

Felipe oli sònaahtram. Sahistas peaaegu tund aega hoolikalt fooliumiribadega ja kui pesuks làks, ilmnes, et Felipe ei olnud vist tulemusega vàga rahul. Kuulsin kuidas ta Tiago ja administraatoripreiliga murelikult portugali keeles arutas, et jàrsku ma ei maksagi neile tòò eest, sest triibud ei kukkunud nii valged vàlja nagu peaks. Olin kukaltpidi kraanikausis, yritasin peeglist uut juuksevàrvi tuvastada ning valmistusin pingelisteks làbirààkimisteks.
Tiago ja Felipe katsusid mòtlikult mu kiharaid. Kòik prouad salongis vaatasid huvitatult ning yks andis portugali keeles nòu, et pangu poisid mu juustele sinist juuksevahtu peale, et tulemus blondim oleks. Kòik see tàhelepanu oli vàga murettekitav, mistòttu uurisin Tiago kàest inglise keeles, et kas kòik on hàsti. Kavalpea Tiago vastas, et àrgu ma muretsegu ja pesi kiirelt mu juuksed puhtaks. Ma siis ka ei hakanud seletama, et tegelikult ma sain pàris hàsti aru, mida nad rààkisid.

Igatahes hetkel tundub, et pàris normaalsed triibud tulid - vàga peenikesed ja naturaalsed.
Tiago vist nii ei arvanud, sest Felipe lykati mingi ràndom proua lokke pesema ja Tiago isiklikult vormis mu metsistunud lòngadest moodsa poisipea.

Operatsiooni lòpetuseks arvas Tiago, et ma vòiks teenuse eest maksta 100 raha rohkem, kui eelnevalt sai kokku lepitud. Ma siis arvasin mòtlikult, et ma ikka maksaks niipalju nagu alguses rààkisime. Tiago ei vaielnud vastu. Suhteliselt kummaline làhenemine hinnakujundusele.

Nyyd olen hurmavalt kaunis ja blond ning Atlandi ookeani sòòstmise asemel sean sammud samba epitsentrisse Lapasse. Jah, saatus on vahel ypriski ettearvamatu.

Nessun commento: