venerdì, febbraio 08, 2008

hààled taskust

Tegelikult elu soundtracki teema on juba paar nàdalat vana uudis, aga see pilt inspireeris mind asjakohast blogisissekannet looma.



(indexed.blogspot.com)

Minu elu soundtrack on punane. Selle puhul, et ma punase valisin, sponsoreerisin ma Apple teatel mingit aidsivastast vòitlust vòi aidsi ennetustòòd vòi midagi sarnast. Hea et kollast polnud saadaval. Siis ma oleks kindlasti kollase vòtnud, sest mulle meeldib tegelikult kollane vàrv rohkem ning aidsihaiged oleks minu syy làbi puha pilla-palla jàànud.

Mul on nyyd hea tunne selle punase ipodi pàrast. Sest ma tean, et kuigi ma olen fakken tàissòònud tarbimismaniakk, kes kulutas paar grammi kaaluva elustiilividina ostmise peale sama palju raha, kui on Aafrikas 319 miljoni inimese seitsme kuu kulutused toidule vòi Ukraina meditsiiniòe kuupalk, olen ma aidsihaigete aitamise heaks oma vàikese panuse andnud. Kerjustele ma niikuinii raha ei anna ja heategevuseks ka mitte. Ilmselt làhen pòrgusse vòi midagi sinnakanti.

No ma vòiks tegelikult pòrgusse minna kyll, kui sinna lubatakse ipodi kaasa vòtta.

Siinkohal mòtlesin pisut elu yle jàrele ja leidsin pòrgu kysimuses geniaalse lahenduse. Kuna ma kristlane pole, siis jàrelikult ei kvalifitseeru ma pòrgusse minekuks. Abiks seegi.

Rohkem mul ei ole uudiseid, sest ma olen pàevad làbi ainult Nooblis Telekomifirmas rassinud ja ei tea isegi, mis uudistes rààgitakse. Tàna lugesin, et Eesti eurolaul on Leto Svet. Hmm….

Huvitav, on see, et poolteist kuud rassimist Milaanos tipnes sellega, et kui projekt làbi sai, teatas klient, et on meiega nii rahul, et tahaks meid kuni aprilli lòpuni enda juures pidada.
Surnukirst ja pudel rummi!
Mu ainus lohutus selle ebainimliku rassimise kòrval oli just see, et projekt Nooblis Telekomifirmas kestab 7nda veebruarini ja pàrast saab Gigantsesse Telekomfirmasse tagasi, kus sai rahulikult peldikus raamatut lugeda ja Naapoli-Vincenzoga baaris tsillida.
Positiivse poole pealt vaadates vòin nyyd òelda, et tean pàris hàsti kuidas Nooblites Telekomifirmades myygikampaaniaid tehakse ja klientide ostukàitumist analyysitakse. See teadmine ei jooksnud just mòòda kylgi maha.

Nessun commento: