venerdì, ottobre 13, 2006

Selgitus

K juhtis mu tähelepanu tänasele PM koomiksile. Kuna olen sotsiaalselt kergesti mõjutatav ja võtan vihjeid väga südamesse, siis tundsin siinkohal vajadust blogida pisut oma blogide teemal.

Kui keegi on kasutanud kunagi Windows 95-t ja nüüd kasutab Windows XP'd siis see ei tähenda, et ta kasutab korraga mitut Windowsi. Selle õpetliku analoogia abil tahtsin lihtsalt öelda, et mul ei ole mitut blogi.

Minu vana blog on nagu Windows 95, mis omal ajal oli päris tore, aga ühel hetkel lihtsalt ammendas ennast ega sobinud enam raamima mu surematuid mõtteid.
See käesolev blog on nagu Windows XP ka selles mõttes, et on saadaval nii eesti kui inglise keeles. Vot.

Ja tatrakaru blogi kohta tahtsin öelda, et see on tatrakaru blog, aga mitte minu oma.

Itaalia kohta pole täna midagi kirjutada peale selle, et enne Itaaliasse minekut lähen Londonisse. P. ja C. kutsusid meid Cracker Night peole. See on päev, kui Inglismaal tähistatakse pidulike ilutulestikega seda, kui kunagi Guy Fawkes nimeline kodanik teostas kuningavõimu vastase aktsiooni, mida tänapäeval kõhklematult terrorismiks nimetatakse. Mis lubatud härra Fawkesile, pole lubadud härra bin Ladenile järelikult.

Nessun commento: