martedì, ottobre 31, 2006

3 päeva jäänud

M ütles, et minu arvamus “Jade Warriori” kohta näitab selgesti, et ma ei mõista kung fu filmide loogikat ja Jaapani filosoofiat. M'l on on õigus.
Enne ärasõitu lähen vaatama filmi ”Saatan kannab Pradat” – selle filmi filosoofiat mõistan kindlalt paremini kui kung fu asja. Muidugi peab kiirustama, sest kui läheksin seda filmi Itaalias vaatama, siis räägiks Meryl Streep ja kõik teised tegelased Itaalia keeles, sest itaalia kinos on kõik filmid itaalia keelde tõlgitud rsk.

Tänane põhiline tähtsündmus on see, et olen viimast päeva tööl. Kusjuures hetkel olen kontoris kõige viimane inimene - nägin koristajatädi veel viimast korda ära ja puha. Turske proua nõtkus mu prügikasti raskuse all.

Sõbrad tegid laheda kingituse - kollaaž fotodest, mis kajastavad meie seiklusrikka lähimineviku eredamaid hetki ja võtmeisikuid. Ka loomad ja lapsed on ilusti ära toodud. Ma panen selle pildi Itaalias raami sisse ja siis paigutan sektsioonkapis Eesti lipu ja Toompea lossi maketi vahele. Kui kellelgi uusi lapsi ja loomi ja elukaaslasi tekib, siis kleebin nende pildid ka sinna kollaaži sisse.

Kodumaaga seotud aksessuaaridest minu uues kodus veel niipalju, et sinna tuleb saun. See on Itaalia arhitektuuriajaloo esimene korterisaun ma arvan.

Nessun commento: