giovedì, luglio 21, 2011

Tyypiline...

Tyypiline Itaalia korralagedus, ohkan ma siin kibestunud korraarmastajana.
Ostsin UK-st interneti kaudu yhe Kanade Vidina. Eile kàisin DHL kodulehel olukorraga tutvumas ning minu meeldivaks yllatuseks on nàha, et postikanad on iga paari tunni tagant pakiga usinalt tegelenud. Lausa kl 02:14 òòsel. Vàga hooliv neist.
Nyyd aga on pakk Itaalias ja eile 16.45st alates ei kippu ega kòppu. Krdi korralagedus!



















Tàiendus: pakk tuli keskpàevaks kohale ja mòni minut peale seda, kui olin kullerile allkirja andnud, ilmus DHL veebi teade "delivered". Imeline! Enam ei trambi jalgu ega jonni!

2 commenti:

lagrits ha detto...

Meil siin paljukiidetud Ordnung'i-maal on päris tihti nii, et staatus "teie pakk on autosse pandud ja asub teele" võib träkkimiskeskuse veebi ilmuda pärast paki kättesaamist :P

Liidia ha detto...

Näedsa siis, mina vaatan nädal aega DHLi träkist, et mu pakk on Eesti poole teele saadetud... Ma oleks selle ajaga jõudnud ise Saksas ära käia ja need asjad ära osta. Masendav.