giovedì, gennaio 10, 2008

noh

Kell juba poolyheksa làbi, aga ikka veel rassime siin.
No tahaks juba itaalia kòògi hòrgutistega kaetud taha istuda

Muide kui toidust juba juttu tuli, siis Milaano restoranidest vòin soovitada ka 'la bruschettat', mis asub duomo taga. Seal tuleb uksekella helistada, et sisse saaks ja lòbusad vanamehed on kelneriteks. Ykskord nàgin seal kuulsat vanur-showmeest, kelle nimi on Pippo-midagitaolist, kes olla San Remo laulufestivalil òhtujuhiks olnud. Ta nàgi pàris vana vàlja.

6 commenti:

Anonimo ha detto...

Ma juba tükk aega kapilugeja, aga kommida pole veel julgenud, kõik ülejäänud palju targemad ja väljamaalt... mina siis hobusega ja Eestist :). Aga talve teeb sinu blogi lugemine oluliselt heledamaks igatahes! Minu arust on vanamehed (või siis vanad tädikesed) kelneritena ülinunnud. Ja oluliselt vähem ennast täis, kui noored tshikid Talnas :). Mul elab üks sõber Hispaanias Valencias ja teda külastades ma alati imestan - osades söögikohtades on kelnerid ainult vanad naised, teises vanad mehed. On see neil kuidagi kokku lepitud või ise kujunenud huvitav?

Katu ha detto...

jah, ma olen ka selle fenomeni yle mòtisklenud. itaalias nàiteks on peamiselt kahte tyypi restorane - sellised, kus kelneriteks on restoraniomaniku perekond ja sellised, kus on vanamehed. miks see nii on, ei oska òelda, aga seda, et ainult noored plikad oleksid (nagu tallinnas) pole itaalias kyll nàha olnud.

aga muidu, inks, on mul hea meel, et saan sulle oma roosa blogiga pisut talveròòme pakkuda :)

mnjah ha detto...

Mis Pippo Baudo isiklikult kelneriks??

Anonimo ha detto...

ei tea kas seal roomas napoli prügijuttu ka aetakse? või mis sest üldse arvatakse? new york timesi lugu napolist olevat itaalia lehtede esiuudis olnud....

Oudekki ha detto...

Napoli prügi on Itaalia lehtedes ka hetkel üleval, aga väga ühekülgselt ma ütleks.

http://tatsutahime.diaryland.com/jaanuar08.html#2008-01-12_19:34
http://www.beppegrillo.it/english.php

patsifist ha detto...

Mina ka kapilugeja, väga meeldib kapis lugeda. A seekord kohe akkas keel sügelema selle teenindajate teema pealt. Ma küll ei ela nii toidukeskses riigis kui seda on Itaalia, ent ka siinsed keskidaeurooplased annavad endast parima:)) Ka siinsetes söögikohtades on tihti mõnusad vuntsid ja asjalikud tädid teenindajateks (nt oleme kolleegidega kindlaks teind, et ühes meie linna rustikkohas on teenindajatädi töötanud üle 15 aasta!!!) Ja iga jummala kord, kui Eestisse tulen ja uusi resturaane ja koffikuid testin, siis mõtlen alati, et kust küll on need nähvavad tibid ja uimased poisid välja võetud?? Eestlased on ometigi lihtne teenijarafas old alati, kuidas siis nüüd ei suuda me teenindaja rollis mingitki taset näidata?? Võehh...