mercoledì, novembre 08, 2006

Kuidas mu byrokraatia-foobia realiseerus

Selline vestlus oli mul hiljuti yhe ametiisikuga.

Ametiisik: Kus teie juhiload on valja antud?
Mina: Eestis
A: Ah et Rumeenias?
M: Load on Eestis valja antud.
A: Ja kust te ise parit olete?
M: Eestist
A (voidukalt): Rumeeniast, jah.
M: EESTIST!
A: Noh, igatahes te peate need Rumeenia load vahetama EL lubade vastu
M (kannatlikult, nagu vaikese lapsega): Need load on valja antud EESTIS. Eesti on Euroopa Liidu liige. Need on sellised spetsiaalsed juhiload, mis kehtivad koigis Euroopa Liidu maades.
A: Noh, igal juhul peate valja vahetama EL lubade vastu.

Bah!

Muidu tana on olen Roomas, temperatuur oli paeval 23 kraadi, paike paistis ja pohjamaised turistid lendlesid lilleliste kleitidega ringi. Pohjamaised turistid tunneb selle jargi ara, et nad on blondid ja suveriietes. Kohalikel on joped seljas ja nad on brunetid.

Pean lopetama. Siin lendab ringi mingi suur putukas. Poriseb nagu helikopter. appi! kas ta on ohutu?! Miks ta mu ymber lendab?!

Nessun commento: