venerdì, febbraio 06, 2009

uus keel, uus maailm

Mihkel Raua raamatust 'Musta pori nàkku' inspiratsiooni saanuna òpetasin tàna Rokule telefoni teel, kuidas òelda:"Kurat ja pòrgu" ning "Mine pòrgu!"

Ta oskab muidki asju eesti keeles òelda. Nàiteks "sitt" ja "kaka". Ma olen Roku edusammude yle vàga uhke ja arvan, et keeleòppe rindel vòtame varsti reproduktiivsed organid ette.

Muidu mul oleks siin pàris palju kirjutada, aga yldse pole aega.
Ma arvan, et see on mingi blogipidamise pòòrdvòrdelisus - kui on, millest kirjutada, siis pole kirjutamiseks aega ja kui kirjutamiseks on aega, siis pole millestki eriti kirjutada.
Seekord ma lihtsalt mòtlesin, et astun kiirelt blogist làbi ja lehvitan teile, kallid sòbrad ja muidu lugejad. Kui kunagi jàlle aega saan, siis istun arvuti taha ja kirjutan teile pikki kirju teemal "Màlestused Milaanost".

2 commenti:

Anonimo ha detto...

Ootan neid pikki kirju igatsusega! Aga see on ju loogiline, et kui on, mida kirjutada, siis pole aega ja vastupidi.

Katu ha detto...

aitàh, karmen, toetuse eest :)