venerdì, novembre 28, 2008

novembrikuu lumi

'I didn't sign up for this!' teatas H tàna hommikul kontorisse saabudes vàga resoluutsel toonil.

Fendi kàekott prantsatas lauale ja algas jopete-sallide-mytside eemaldamise protseduur. Yksikud lumehelbed pudenesid pòrandale, muutudes halogeenlampide kiirte paistel tillukesteks veetilkadeks.

Ma tunnen ka, et olen òrnalt pygada saanud.

Kui Itaaliasse kolisin, pildistasin jaanuarikuus vilju tàis mandariinipuud ja veebruaris jààdvustasin mobiiltelefoniga aknalaual hàngiva liblika.
Aga nyyd sajab Milaanos juba nàdal aega LUND!!

No ei pidanud ju nii minema, et ma kolin Itaaliasse elama ja korraga on mul kets lumine!







Allikas: Corriere della Sera kodulehekylg, Sergio del Rosso.


2 commenti:

Reede ha detto...

No mul ka ei pidanud nii minema, et saabun New Yorki elama ja kohe algavad massilised koondamised ja muu majanduspaanika. Aga on meil siis valida?

Katu ha detto...

eksole!