giovedì, ottobre 30, 2008

no ei saa magada lihtsalt

Tànavu aastal olen ma enamus òid Milaano hotellides maganud ja juba mitu kuud vaevab mind yks kysimus.
Et kysimusele vastuse saada, oleks ma ààrepealt yhe alluva-kandidaadi intervjuule kutsunud, sest ta CVs oli kirjas, et ta on erinevates hotellides tòòtanud.

Kujutate ette, oled selline, noh, itaaljamees. Milaanos. Juuksed vàrskelt geelitatud, lips triigitud ja pea unistusi tàis. Tuled Gigantsesse Korporatsiooni intervjuule. Su vastas istuvad kaks blondi tsikki - yks Soomest ja teine Eestist. Sa muidugi ei tea seda, aga ilmselgelt on nàha, et itaaljanaised nad ei ole. Noh ja siis korraga see pikem kysib inglise keeles:"Kas te oleksite nii kena ja seletaksite palun mida tehakse hotellides kasutatud seepide ja dushigeelidega?" Ma tegelikult ei kutsunud seda tyypi intervjuule.

Yhesònaga, ma juba pikemat aega vaatan, et kui ma hommikul tòòle làhen ja minust jààvad vannituppa kasutatud miniseep vòi poolik dushigeelipudelike, siis òhtul on alati uus seep ja tàidetud pudelike ootamas.
Mida nad nende kasutatud seepidega teevad? Kas viskavad àra? Vòi kasutavad nad neid, noh, nàiteks linade pesemiseks?
Ja kas nad dushigeelipudelid lihtsalt viskavad àra ja panevad uue asemele vòi kallavad suurest pudelist peale, kui nàevad, et pisike pudel on pooltyhi? àkki nad ikkagi taaskasutavad kuidagi neid poolikuid dushigeelipudeleid? Annetavad lastekodudele vòi midagi taolist? Samas see pole vist eriti hygieeniline?

No mul ei ole vastuseid. Kas keegi teab?

Muide eile panin oma kasutatud seebi spetsiaalselt dushinurka àra, et koristaja seda àra ei viiks. Sest mulle ei meeldi, kui asju poolikult kasutatakse. Kui ikka seebiga otsast pesema hakkad, tuleb see ju korralikult àra kasutada. Jòuan òhtul hotelli - ikka on nad vana seebi àra viinud ja vàrske seebi, kòik korralikult paberisse pakendatud ja puha, kandiku peale pannud.

3 commenti:

Reede ha detto...

A meil õnnestus Washington DC-s ööbida hotellis, kus minu kasutatud seepi ei visatud teiseks päevaks ära ja poolik šampoonipudel (see tilluke) oli pea alaspidi keeratud, et šampooni oleks parem kätte saada. Esimest korda nägin sellist asja.
Kaks uut seepi ja šampooni oli ka juurde toodud, aga vanu ära ei visatud. Mis ei tähenda, et me oleks esimesel päeval saabudes eest leidnud kellegi vana seebi :)
Aga jah - mis nad teevad nende natuke kasutatud asjadega?

Anonimo ha detto...

ehk jätad hotelliteenijale vastava kirjakese?

Katu ha detto...

Hotelli koristajale kirja jàtmisega on ka muidugi kahtlane lugu. Ma arvan, et see oli vist Woody Allen, kes elutargalt on arvanud, et 'do not disturb' sildid peaksid olema mitte kohalikus keeles, vaid selles keeles, millest koristajad aru saavad. Mis keelt rààgivad need pisikesed tòmmud idoneesianaised?

Reede, ma arvan, et see oli kyll erakordne juhus, et nii hoolitsevalt isegi pudelike tagurpidi keerati. Ma arvan, et kui sinna hotelli tagasi làhed, satub sulle mingi teine koristaja ja pudelid jààvad kòik pilla palla vòi viiakse minema